Vanaf 22u in zuidlaren had er meer van verwacht. Al enorm veel trailers en vrachtwagens veel duitsers. Om 3,u na huis en dan me zusje halen en om half 6did kant weer op. Iederee. Heel veel plezier vandaag!
Ik dacht ik ga lekker vroeg naar bed ( 21:00) want de wekker staat om half 5. Nou je snapt hem al.... ik kan niet slapen ik blijf maar draaien en kijken hoe laat het is. Dus heb de hond nog maar een keertje uitgelaten en ga nu maar weer een poging doen, maar dan zul je zien dat ik heel diep slaap in om half vijf niet eruit te branden ben haahah.
Maar goed ik hoop er tegen 6 uur te zijn en dan de auto nog kwijt te kunnen. 'Tot zo'!
Om half 3 was ik thuis van de nacht en mijn wekkertje ging weer om 5 uur. Zo die kant op met me moeder. Dan weer naar huis en even slapen en vanmiddag over de warenmarkt slenteren.
Het is ons gelukt, wij hebben doorgehaald.. Net de opening gezien en even over de markt, maar we zijn zo kapot! Ik duik me bed in en hopelijk kan ik even een paar uur slapen. Zie het somber in omdat ze de kraampjes voor huis aan het opbouwen zijn en de megafoons natuurlijk omroepen.
Geloof dat ik net eigenaar ben geworden van een Welsh Sabino hengstje , ben niet eens op de markt haha, nou ben benieuwd wat er zo thuis gebracht wordt
Ik ben weer naar huis. Ik vond er wel leuke tussenstaan vooral een isabelachtige shet die drachtig was maar die kerel had te lang in de kroeg gezeten denk ik, hij vroeg rond de 500 voor zn shetlanders..
Vond dat er veel welshjes waren dit jaar en leuke kleuren ook. Was ook weg van een fjord of konik kruising ( ben expres op gepaste afstand gebleven haha ) en een mini cremello echt een poepie, maar te klein voor voor de wagen. Vond de prijzen nog wel erg hoog, volgend jaar ga ik later op de dag ( was r nu van kwart voor 6 tot half tien).