Leukste ervaringen van je in het vliegtuig onderweg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:43

mvdende schreef:
een van mijn meest maffe ervaring was wel dat ik een nacht overstap had op de vliegvelden van Istanbul. Op de heenweg had ik achter bij een verlaten gate op IST (ataturk) liggen slapen in het raamkozijn. Dat kunstje dacht ik op de terug weg (via SAW, Sabia Gucken) (of zoiets) wel weer te doen. Had in een uitgestorven gate mijn matje uitgerold, word ik wakker, zit er een paar honderd man naar me te kijken! OEPS! SHAME

_O- Ik zat in juni ook 4 uur vanaf half 1 op Istanbul, 's nachts dus. Ben maar wakker gebleven. Waarom was je zo'n sensatie?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:20

mvdende schreef:
een van mijn meest maffe ervaring was wel dat ik een nacht overstap had op de vliegvelden van Istanbul. Op de heenweg had ik achter bij een verlaten gate op IST (ataturk) liggen slapen in het raamkozijn. Dat kunstje dacht ik op de terug weg (via SAW, Sabia Gucken) (of zoiets) wel weer te doen. Had in een uitgestorven gate mijn matje uitgerold, word ik wakker, zit er een paar honderd man naar me te kijken! OEPS! SHAME

Wauw wat zou jij je ongemakkelijk hebben gevoeld! Maar waarom keek iedereen zo? :oo

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:02

mvdende schreef:

Honderd man en nog geen ontbijt op "bed" . Schandalig! :D

Daantje_1996

Re: Leukste ervaringen van je in het vliegtuig onderweg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:56

Ik ga vannacht/morgenochtend vliegen, wie weet heb ik hier straks dus ook wel weer wat te vertellen :))

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 00:24

Jennyj01 schreef:
mvdende schreef:

Honderd man en nog geen ontbijt op "bed" . Schandalig! :D

Touché :')

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:23

Ik kom hier veel turbulentie verhalen tegen, nou deze is niet mis! Je moet ongeveer bij 5 minuten beginnen met kijken. :+
Moet zeggen dat ik dit ook onverantwoord vind. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:45

Zit die meneer niet gewoon heel hard met z'n camera te schudden? De rest van het vliegtuig lijkt er rustig onder namelijk _O-

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:47

Nee, je hoort toch ook mensen gillen! :+ Heb ook nog een filmpje gevonden waar een man moest overgeven.

Edit: Misselijke man.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:59

Oh ik had geen geluid aan _O- Ah gatsie.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 16:23

Maar dit gaat toch over leukste ervaring :P? Niet echt leuk die man :P

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:20

Je hebt gelijk, wilde het in mijn eigen topic plaatsen maar heb de verkeerde aangeklikt. :=

XstormX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 23:50

Ik moest een keer heel nodig naar de wc in het vliegtuig (ik ga nooit in het vliegtuig naar de wc) ik stond in de wc en had de deur nog niet dicht gedaan omdat ik het licht niet kon vinden. Het was best donker dus ik dacht het lamp knopje gevonden te hebben ik druk erop maar er gebeurde niks. Ik maak de deur wat verder open voor licht was dat knopje voor hulp als je vast zat op de wc :+ hahaha gelukkig was mijn vader in de buurt om uit te leggen dat het een mis verstand was. Laterna bleek dat je gewoon de deur dicht moet doen voor licht, ik schaamde me wel een beetje aangezien ik al jaren vlieg :=

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 00:48

XstormX schreef:
Ik moest een keer heel nodig naar de wc in het vliegtuig (ik ga nooit in het vliegtuig naar de wc) ik stond in de wc en had de deur nog niet dicht gedaan omdat ik het licht niet kon vinden. Het was best donker dus ik dacht het lamp knopje gevonden te hebben ik druk erop maar er gebeurde niks. Ik maak de deur wat verder open voor licht was dat knopje voor hulp als je vast zat op de wc :+ hahaha gelukkig was mijn vader in de buurt om uit te leggen dat het een mis verstand was. Laterna bleek dat je gewoon de deur dicht moet doen voor licht, ik schaamde me wel een beetje aangezien ik al jaren vlieg :=

Je bent niet de enige, mij ook overkomen (toen Martinair nog passagiersvluchten deed)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 17:28

Ik vloog onlangs met Aeroflot.

even vertaalt avondeten:
Stewardess 'wat wilt u eten fish of beef'
Ik 'doe mij maar de fish'

serieus het was niet te pruimen, voor het eerst eten laten staan.

het ontbijt:
stewardess' wat wilt u eten fish of beef.
Ik; uhhh...denkent dat ik bij fish weer dezelfde maaltijd zou krijgen als 7 uur ervoor... doet u maar beef

Wederom niet te pruimen en weer laten staan, heb maar om een extra broodje gevraagd.

Morgen weer met Qatar...100x beter. Die hebben tenminste overheerlijke pannekoeken bij ontbijt :9
Al moet ik zeggen dat de film keus bij Aeroflot wel enorm was.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 01:07

Ik vind bij Qatar altijd het instructie/uitleg filmje zo komisch

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 02:36

Ik vloog terug uit Griekenland samen met een groep leuke mensen. We hadden geen invloed op de stoelen maar ik zat samen met een vriendin van mij naast een Griekse man. Wij hebben oud Grieks en nieuw Grieks is voor ons dus ook prima te lezen. Die man zat een krantje te lezen en wij gingen z'nkrant voorlezen. Het was best vreemd maar ook heel grappig. Niemand kent die letters in principe die zo'n raar buitenlands taaltje spreekt dus hij had ook zoiets van huh?
Daarna was hij niet tevreden over het eten, ik eetgeen vlees dus kreeg een ander prakkie. Dat vond hij veel lekkerder geloof ik.
Uiteindelijk is het nog heel gezellig geweest, heeft hij ons een paar zinnetjes nieuw Grieks geleerd zodat we aan mensen konden vragen of zE een goede reis gehad hadden.
Maar oeps als ik het zo lees was het vooral voor ons lollig.. Sorry mensen:')

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 09:30

In een ver verleden toen ik 18 was ben ik voor drie maanden naar amarillo texas geweest naar een jongen die ik hier in nederland via mijn neef had leren kennen. Zijn opa dacht dat ik het niet alleen zou redden (ondanks dat het me op de heen weg ook gelukt was) en vroeg een nanny (oppas)voor mij aan voordat het vliegtuig vertrok zat ik dus in een chreche met babys peuters en kleuters!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 09:39

Cowgirl schreef:
Ik vloog onlangs met Aeroflot.

even vertaalt avondeten:
Stewardess 'wat wilt u eten fish of beef'
Ik 'doe mij maar de fish'

serieus het was niet te pruimen, voor het eerst eten laten staan.

het ontbijt:
stewardess' wat wilt u eten fish of beef.
Ik; uhhh...denkent dat ik bij fish weer dezelfde maaltijd zou krijgen als 7 uur ervoor... doet u maar beef

Wederom niet te pruimen en weer laten staan, heb maar om een extra broodje gevraagd.

Morgen weer met Qatar...100x beter. Die hebben tenminste overheerlijke pannekoeken bij ontbijt :9
Al moet ik zeggen dat de film keus bij Aeroflot wel enorm was.

Aeroflot _O-
Ik moest meteen hieraan denken:

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 10:33

Tutti_Frutti schreef:

Een vriendin en ik hebben de hele vlucht van Milaan naar Amsterdam dubbel gelegen om het filmpje van Alitalia :')

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 15:43

Esmee_98 schreef:
Tutti_Frutti schreef:

Een vriendin en ik hebben de hele vlucht van Milaan naar Amsterdam dubbel gelegen om het filmpje van Alitalia :')

Welke dan?

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:59

HorseyDude schreef:
Esmee_98 schreef:

Welke dan?

Het filmpje van Alitalia? :+

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 17:16

Esmee_98 schreef:

Welke dan?[/quote]
Het filmpje van Alitalia? :+[/quote]
Ja

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:25

HorseyDude schreef:
Esmee_98 schreef:

Welke dan?

Het filmpje van Alitalia? :+[/quote]
Ja[/quote]
Ja het filmpje van Alitalia gewoon? Instructie video met wat te doen wanneer er iets mis gaat tijdens de vlucht

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 18:28

Esmee_98 schreef:
Ja het filmpje van Alitalia gewoon? Instructie video met wat te doen wanneer er iets mis gaat tijdens de vlucht

Ja alleen ik kan 'm op YT nergens vinden...

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 20:53

HorseyDude schreef:
Esmee_98 schreef:

Ja alleen ik kan 'm op YT nergens vinden...

Misschien deze?

https://www.youtube.com/watch?v=sVTQZ8hdauo