Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het was hup opstaan en kleren aan, want we waren snel bij het eerste station. Daarna was het gelukkig even varen tot het volgende station dus tijd voor ontbijt. De kok had voor iedereen spek met eieren voorzien

Haha arme beest heeft eerst nog even moeten zwaaien naar de hele crew en is zelfs aan de kapitein geshowd
Het was een hondshaaitje 

Vlnr: rode poon, wijting, steenbolk, snotolf, mul.
)
en hij voelt zo grappig blubberiger haha.

het was echt een topdag met zoveel nieuwe soorten en gewoon een haai en een rog
Dat waren de twee soorten die ik echt graag eens zelf wou zien/vangen en woensdag is dat gewoon gelukt! 
Wat een prachtdier!
als er een berg garnalen gevangen worden, worden die ook weleens klaargemaakt.
)
hij krult zich dan helemaal op en is super moeilijk om weer 'recht te plooien'.
december ga ik nog een weekendje aan zee, misschien moet ik maar wat recreatief netten achter me aan gaan slepen 
ben wel eens heel benieuwd naar de Noordzee al duikend dus ga een duikcursus volgen voor het diploma en dan zo snel mogelijk eens onder water een kijkje nemen
Maar ik was niet mee :'( het is de eerste melding sinds 2012 van een reuzehaai in onze Noordzee dus best zeldzaam! Denk dat het eerder een passant is dan echt eentje die hier leeft zeg maar, maar daarvoor weet ik er helaas niet genoeg van af

(deze was nog wel niet volgroeit)
ze leven blijkbaar wel in gematigde klimaten dus een passant is niet zo heel gek. In de commentaren onder de foto staat ook nog een foto van het vorige exemplaar dat ze vanop de boot gespot hebben!
Ja dus, echt heel leuk!!!
Ik kijk al uit naar je updates in februari
Ben om de 5 minuten mijn email aan het checken voor meer nieuws maar het kan echt nog wel enkele dagen duren haha.