Eerst Kenny... Denk dat dit ongeveer zijn zesde keer aan de dubbele longe was, en dit dier is echt ongelovelijk. Netaan drie jaar en vanaf het moment dat hij binnen is gekomen echt de braafste van allemaal. Drie jaar op het land, kende niks, en meteen voetjes braaf optillen zonder problemen, benen af laten spuiten, ontspannen lopen, deken erop, singel geen probleem, heerlijk dier!

Smelly is mijn favoriet van de driejarigen, echt nog een puppy en kan vreselijk sago zijn, maar wat een prachtig dier (zwart, drie witte benen, brede bles) en als je alles relaxt met hem doet is hij een enorme knuffel. Laatst lag hij in zijn stal, ik erbij natuurlijk om even met hem te kroelen, vond hij het krabbelen zo lekker dat hij met een diepe zucht volledig plat ging liggen (inclussief benen strekken) en zodra ik stopte kwam hij weer half omhoog en keek me aan van "ja hallo, waarom stop je nou??" 
Hij is wel vrij dun op het moment, hij is ook de grootste reden dat de driejarigen eerder naar binnen zijn gehaald, hij was nogal het onderdeurtje van de groep dus kon niet genoeg eten krijgen... Nu word hij volgepompt met hooi, flink veel gras, bietenpulp en meer! Hij gaat er ook elke dag weer beter uitzien 

Dan even wat 18+ foto's van Long Long times prachtige tieten, excuus voor het gebrek aan foto's van de dame zelf, zij had bedacht vandaag niet op de foto te willen... Knuffels waren belangrijker! Wel een foto van een andere drachtige merrie, ik geloof dat dat Great Jane is, maar weet ik niet zeker!

En nu Minx & Bart, en hoe ze elke dag in het weiland zijn... Ja, elke dag gaan ze het land op, en ja, elke dag is het eerst vijf minuten rennen en springen... 

Minx even wachten tot Bart klaar is...

Nee, nog niet, Minx ook nog even 

Yihaaa
Hierna hebben ze nog zo'n 5 minuten top-speed rondgerend en gebokt, daarna rustig gaan eten... Ben weer blij dat alle ijzers er nog onder zitten!
edit; tietenfoto deed het niet