Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt90 schreef:@ Victory Boy, wel een goed excuus om lekker vaak terug te gaan. Omdat je vriend het wellicht zo mist. Of herinneringen ophalen. Ofzo.
Lara_ schreef:Als jullie gek zijn op honkbal zouden jullie naar de San Francisco Giants kunnen gaan. Zij hebben een heel mooi stadium. Je moet alleen net geluk hebben dat ze dan spelen. Je hebt een mooi uitzichtpunt als je over de Golden Gate gaat (richting de east bay) en dan naar links, als je iets verder door rijdt als het eerste uitzichtpunt is het stil en heb je prachtig uitzicht over zowel de brug als de stad. Wat ook leuk is is om te gaan eten bij het Cliff House. Zoals de naam al zegt zit dat bovenaan een cliff en kijk je uit over de zee. Met een beetje geluk kan je er dolfijnen zien. Als je vanaf het Cliff House iets verder naar boven rijdt kom je een groot parkeerterrein tegen en vanaf daar kan je een wandeling maken waar je op meerdere punten uitzicht hebt over de brug.
Margee schreef:Jullie brengen me aan het twijfelen. Ik heb mijn dochter NY beloofd voor haar diploma maar als ik die reisjes van jullie lees.... Wij houden van winkelen, lekker rondkijken, paarden en goed weer. Gezien de prijzen die ik nu voorbij zie komen voor tickets en die voor NY lijkt me een andere USA bestemming ook een goede optie.