USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Douraque

Re: USA 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:36

Ik had van medeforummers op het orlandfansforum ook al de tip gekregen om naar St. Augustine te gaan, vooral vanwege de nights of lights. Bedankt voor die tip van de ijszaak, gaat op het lijstje :)

milja78

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:38

Ik ben echt helemaal weg van de tgi friday's , de jack Daniels steak! Eet me helemaal ziek aan biefstuk daar, lees in 12 dagen daar 10x eten, terwijl ik hier echt amper vlees eet!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:47

Ik ook, ik dan met name bij Outback steakhouse. Maar wissel het ook af met pasta bij Olive Garden

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:55

OMG, Jack Daniels steak?! Dat MOET ik proberen, ik hou van steak en ik hou helemaal van Jack Daniels :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:04

Wij hadden Outback pas op het vliegveld ontdekt :\ zo jammer. Waren erg goede burgers!

Dit jaar herkansing :D

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:10

TGI's vind ik ook prima, maar Outback nog beter. Over de Cheesecake Factory hoor ik ook veel goede berichten dus die ga ik komende keer proberen.
Goede tip, Douraque om je aan te melden. Ga ik ook even doen.
Wat een uren heb jij :wow:

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:11

Vergeet bij Outback de Bloomin' Onion als voorgerecht niet te proberen, dat is goddelijk lekker :9

Edit @Fitzroy: daarom ben ik zo blij met mijn baan. Standaard 25 dagen (38 uur per week), als je 40 uur werkt krijg je er 18 dagen bij en ik had nog uren over van vorig jaar

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:33

Britt90 schreef:
@ Victory Boy, wel een goed excuus om lekker vaak terug te gaan. Omdat je vriend het wellicht zo mist. Of herinneringen ophalen. Ofzo. :D

Haha, zeer zeker! We zouden eigenlijk vorig jaar gaan, maar toen was het geld op. Nu hopelijk dit jaar, maar we hebben nog veel kosten die voorrang hebben. En m'n vriend wil eigenlijk Europa leren kennen, Amerika kent ie zo onderhand wel. :(

We hebben in de Smoky Mountains bij Alamo Steakhouse gegeten en dat was echt heerlijk. Omdat het zo goed was hebben we bij alle ketens in de buurt gegeten, oa Big Daddy's pizzeria en een ontbijt bij Mama's Farmhouse. Ook errug lekker! :D
https://www.dropbox.com/s/cs4pwgesxo5mlsw/100_0651.JPG

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:09

Lara_ schreef:
Als jullie gek zijn op honkbal zouden jullie naar de San Francisco Giants kunnen gaan. Zij hebben een heel mooi stadium. Je moet alleen net geluk hebben dat ze dan spelen. Je hebt een mooi uitzichtpunt als je over de Golden Gate gaat (richting de east bay) en dan naar links, als je iets verder door rijdt als het eerste uitzichtpunt is het stil en heb je prachtig uitzicht over zowel de brug als de stad. Wat ook leuk is is om te gaan eten bij het Cliff House. Zoals de naam al zegt zit dat bovenaan een cliff en kijk je uit over de zee. Met een beetje geluk kan je er dolfijnen zien. Als je vanaf het Cliff House iets verder naar boven rijdt kom je een groot parkeerterrein tegen en vanaf daar kan je een wandeling maken waar je op meerdere punten uitzicht hebt over de brug.

We hebben al kaartje voor verschillende honkbalwedstrijden van de Giants, Athletics, Dodgers, Angels en de Padres. :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:11

Baseball zou ik nooit naartoe gaan, veel te lang en saai hihi := American football is véél boeiender en geweldig entertainment :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:14

Fitzroy schreef:
Goed geregeld, Yasmine.

Angela, gaan jullie niet bv. naar Zion, Bryce, Antelope Canyon?

Nee, wij zijn allebei niet zo van de National parken. We zitten vrij lang in LA en San Diego.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:27

Basketball is ook geweldig, wij zijn afgelopen oktober naar een Miami Heat wedstrijd geweest en dat was echt gaaf. Vooral de sfeer en natuurlijk het spel. Ik vond het geweldig om een keer Dwayne Wade en LeBron James te zien spelen

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:51

Jullie brengen me aan het twijfelen. Ik heb mijn dochter NY beloofd voor haar diploma maar als ik die reisjes van jullie lees.... Wij houden van winkelen, lekker rondkijken, paarden en goed weer. Gezien de prijzen die ik nu voorbij zie komen voor tickets en die voor NY lijkt me een andere USA bestemming ook een goede optie.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:55

Als je van shoppen houdt zit je in New York natuurlijk wel helemaal op je plaats :D

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:57

Oeh als je naar TGI Friday gaat moet j de aardappelpuree nemen. <3 I love it.
Inderdaad een fijn restaurant haha.

Cheesecake factory is awesome. Vooral de cheesecakes. Alle porties zijn wel altijd giga, dus ik neem altijd wat mee naar huis als ik daar eet. :)

Panera Bread is mijn all time favorite voor lunch. :)
Als je een Red Mango tegenkomt, stop zeker even voor 'n overheerlijke smoothie. :D

Dairy Queen is the place to be voor milkshakes en ander ijs. :)

PFChangs voor mild comfort-chinese-food. Europese stijl. :)

Chipotle als je er van houdt voor mexicaans. Ik zou geen burrito nemen maar een bowl. :j

En verder valt me nu even geen 'keten' in. :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:00

de cheesecake factory zit niet in NY -O-

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:03

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:03

Chowder is ook heerlijk! Een heel dikke en voedzame soep met veel verschillende ingrediënten en waar je echt je buikje rond van kan eten. Wordt geserveerd in een uitgehold brood dat als bord dient. De allerlekkerste chowder is in Seattle, bij Pike Place Chowder :9 In SF zit er aan Pier 39 ook een restaurant dat lekkere chowder serveert.

Afbeelding

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:10

Margee schreef:
Jullie brengen me aan het twijfelen. Ik heb mijn dochter NY beloofd voor haar diploma maar als ik die reisjes van jullie lees.... Wij houden van winkelen, lekker rondkijken, paarden en goed weer. Gezien de prijzen die ik nu voorbij zie komen voor tickets en die voor NY lijkt me een andere USA bestemming ook een goede optie.

Als ik graag wil shoppen kies ik eerder voor Orlando gezie dat dat goedkoper is, dan NYwaar het veel duurder is. NY vind ik meer sightseeien. Shoppen is goedkoopst in de premium outlets. Ik weet niet of die in NY zit. In Florida zitten er 4 premium outlets waarvan die in Orlando het beste is, daar heb je Victoria Secret bh voor 20 dollar. Paardrijden kan je in de buurt van Orlando ook prachtig doen, vooral in de State parks.

En idd dairy queen is heerlijk

Edit: dat zei mijn moeder ook al van die chowder op pier 38, het is wel apart om dat geserveerd te zien in zo'n uitgehold broodje

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:13

Krijg je bij Panera Bread ook :j ook gewoon soep.
Heb er ergens nog wel een foto van.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:16

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:17

Mensen ervaring met United?

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:18

Verder ben ik naar een basketball, baseball en ice hockey wedstrijd geweest - allemaal super leuk om eens mee te maken!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:53

Mag ik me hier ook melden? :)

Ik ben nog nooit in Amerika geweest maar deze zomer wil ik samen met een vriendin een rondreis maken door Californië! We willen beginnen in San Diego, en zo naar boven (LA, LV) naar San Fransisco.
Ik ben nu begonnen met kijken naar tickets, hotels, autoverhuur, bezienswaaridgheden etc. maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer! Hebben jullie tips en tricks? Wat moeten we bv écht doen en wat niet?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:54

Hierboven/vorige pagina zijn net allemaal tips gegeven over Californië, daar staat zeker veel tussen