En hij loopt ook nog eens super leuk! Werkt goed mee, opzadelen geen probleem en even later kon ik zo opstappen en wegrijden. Hij is nog wat wankel, maar hij doet goed zijn best en wil graag werken. En het is ook nog eens een mooi uitzicht als je erop zit
Heel mooi paardje, je hebt er duidelijk plezier in! Ze voorspellen een nat weekend, jullie zitten daar wel wat beschut met het bos. Waar is het ergens dat jullie zitten? Ik ben aant zoeken naar een leuke vakantieplek met veel bos
fleurtjeuh
We zitten 20 minuutjes van Antwerpen af. Maar hier is geen vakantie oord. Als je hier kont ben je klant, of medewerker. En hier in de buurt heb ik nog nergens een vakantie plek gezien, en hotels zijn wel een eindje uit de buurt.
mindful
Geplaatst: 31-10-13 11:49
bedankt! Goh, nu dacht ik echt dat je richting Waals- brabant ofzo zat Ik had het al ergens gelezen dat vakantiegangers er niet terecht kunnen. Ok dan zoeken we rustig verder!
fleurtjeuh
Zal ik nog wat mooie plaatjes posten van onze mooie nieuwe hengst? Die ik net in de vlechten heb gezet om dat weelderige bos haar een beetje in bedwang te houden.