Walibi fright nights 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Re: Walibi fright nights 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:50

Barendshoeve: IT en Hannibal? Volgens mij liepen die niet in het park hoor?

Barendshoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:59

Hannibal liep bij freddy en IT was op het laatst net voor de hall of fame

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 09:16

Wij zijn gister geweest en oh wat een goed weer hebben we gehad!!! De voorspellingen waren super slecht, maar ik heb vanaf 2 uur in het park, twee kleine buien gehad! De ene keer even geschuild omdat wij op de mannen aan het wachten waren en de andere keer stonden we in de rij voor de Robin w/hood. 10 druppeltjes ofzo! Verder waaide het wel heeeeeel hard, maar dat maakte wel extra spooky!

Wij hadden de combi tickets en daar zat van half 5 tot 6 buffet bij. Wij verwachtte om te eten in een grote vreetschuur met frikadellen en patat maar het was heel wat anders. De zaal was super mooi versierd, de obers liepen allemaal gesminkt met bloed etc en het voorgerecht stond al op tafel! Het buffet was ook zeer goed, geen fastfood te bekenen maar lekkere entrecote vers van de grill (alles werd gebakken voor je) en als toetje veel ijs en een chocolade fontein!! Echt een dikke plus, dit was het geld al wel waard! Lekker even rustig zitten en eten! Er liepen trouwens ook scare actors tussen de tafels door!

Daarna om 10 voor 6 richting de villa gelopen, en daar moesten we even wachten tot de aloners er uit waren, de vrouw van de rip ingang vertelde dat de mensen die ons nu voorbij liepen pas kwart over 7 aan de beurt waren!!! Wij waren precies om 6 uur aan de beurt, en pf wat ben ik geschrokken! Helemaal in de hoek gedrukt door de man van saw met het mes werd ik ook nog extra laten schrikken door de man van daar achter! Verder schrok ik in de grot daar heel erg van een hand die bijna mijn ogen uit drukte haha! Na de villa doorgelopen naar de haunted holidays! Dit is echt mijn favo! Ik vond het eng maar heb ook erg gelachen!!! Om kwart voor 7 sloten wij in de rij aan bij de Robin wood en hadden dus al twee huizen gehad! Vanuit die wachtrij kon je vanaf de trap leuk kijken op de scarezone! Daarna doorgelopen naar psycho shock, ook daar weer gelijk naar binnen, maar deze viel mij een beetje tegen, je zag bijna iedereen al waardoor ik al op mijn hoede was! Ik schrok alleen heel erg van die man die daar op de grond lag en dat er gelijk weer een in die hoek zat!!! Daarna door naar het laatste huis, funhouse of fear, en de rij begon al ver in de scarezone! Pff! Wij liepen gelijk naar binnen en ook dit huis vond ik erg leuk en durfde zelfs 'los' te lopen haha! Moest erg lachen om die knuffel, die had ik niet meer zien aankomen!
Om 8 uur hadden we alle huizen, scarezones gehad en toen hebben we nog ff rustig rondgelopen en langer gekeken naar de actors. In de rij voor de golitath, zagen we dat het karretje aan het begin van de baan stil kwam te staan dus daar zijn we uit de rij gegaan omdat ze niet wisten hoelaat hij weer zou rijden. De expres nog een keer gedaan en om kwart over 10 liepen we het park uit! Wel druk op de parkeerplaats maar niet hoeven wachten!

Ik zou volgend jaar zo weer gaan, alleen dan ook gaan voor een fast lane! Ik zou ook weer gaan voor dit combi ticket! Echt een aanrader. Kost een hoop geld (100 euro) maar dan heb je wel lekker eten en tijd genoeg op de avond zelf!

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 09:17

Wow!!!! Iets te enthousiast aan het typen gegaan!!!! Sorry!!!!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:05

Ik ben gister ook geweest en het was te gek!! Alle haunted houses gedaan. Vond het niet eens zo druk eigenlijk. Scare zones waren ook supergaaf! Jammer vind ik het wel dat je op een gegeven moment wel door hebt hoe een haunted house werkt en als je een groep voor je hebt is het niet eng meer.

Ik ben trouwens van plan om volgend jaar auditie te doen voor scareactor. Dat lijkt me zo vet om te doen! Lekker mensen aan het schrikken maken hahahaha!

Barendshoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:44

Ja ik wil ook Auditie doen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:40

Vond het erg leuk maar ook erg druk.... Weet niet of ik volgend jaar weer ga.
Wel flink geschrokken af en toe in de scarezones en in Psycho Shock :') Ben in de Speed of Sound en Goliath geweest. Was geweldig, was nog nooit in Walibi geweest dus die waren helemaal nieuw :D

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:41

Valt mij op dat er nergens in het topic foto's staan of moet daar een apart topic voor geopend worden?

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 18:01

Nee klopt! Geen foto's! Ik heb ook eigenlijk geen fotos van het fright night gebeuren gemaakt, maar ik vind het wel leuk om fotos van andere te zien, dus..... kom maar op, toch? 2 per post, andere in link!

Barendshoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:01

Hmm heb der eigenlijk maar 1 gemaakt maar die moet mijn vriendin dan plaatsen, ik kan da niet...

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:03

Ik vind het zo lastig om in het donker foto's te maken. Heb er wel een paar van Eddie's Fun House of Fear

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:04

Ik ben vorig weekend geweest, de 20e, was erg leuk en gezellig maar jeeeeetje wat n drukte := ook wij hadden echt super weer. Maar vanaf de middag was t niet leuk druk... overal liep je in files en alle bankjes, paaltjes, hekjes, overal zaten mensen...

Wij vonden t ook een beetje 1 grote pauper bijeenkomst :') heb nog nooit zoveel asociale mensen bij elkaar gezien, niet normaal gewoon :=

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:08

Calanddra schreef:
Ik ben vorig weekend geweest, de 20e, was erg leuk en gezellig maar jeeeeetje wat n drukte := ook wij hadden echt super weer. Maar vanaf de middag was t niet leuk druk... overal liep je in files en alle bankjes, paaltjes, hekjes, overal zaten mensen...

Wij vonden t ook een beetje 1 grote pauper bijeenkomst :') heb nog nooit zoveel asociale mensen bij elkaar gezien, niet normaal gewoon :=

_O- Dat dacht ik gister ook... hahaha naja die mensen moeten er ook eens uit he... :+

****Grapje jongens****

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:12

Ik heb me soms wel echt mateloos geïrriteerd :') zoals een groep jongeren achter je die telkens erg luid zijn, niet op letten en telkens tegen je aan beuken, of een andere groep jongeren met n jochie die continu van die hele hoge krijsgeluiden maakte := (en nee t was nog niet avond..) en bij Robin Hood in de rij was t nog t ergst...groepje buitenlandse jongeren, zaten heel ongegeneerd zonnebloempitten te eten en spuugden ze alle kanten op waaronder ook n keer tegen mij. Er waren ook 2 meiden bij die ontzettend irritant waren. Ik hing bijvoorbeeld tijdens t wachten tegen t hekje, ging ze gewoon tegen me aan staan leunen zodat ik opzij zou gaan :? en later zag ik het andere meisje het ook die bij de vriendin die met mij mee was.... echt hoor _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:19

Calanddra schreef:
Ik heb me soms wel echt mateloos geïrriteerd :') zoals een groep jongeren achter je die telkens erg luid zijn, niet op letten en telkens tegen je aan beuken, of een andere groep jongeren met n jochie die continu van die hele hoge krijsgeluiden maakte := (en nee t was nog niet avond..) en bij Robin Hood in de rij was t nog t ergst...groepje buitenlandse jongeren, zaten heel ongegeneerd zonnebloempitten te eten en spuugden ze alle kanten op waaronder ook n keer tegen mij. Er waren ook 2 meiden bij die ontzettend irritant waren. Ik hing bijvoorbeeld tijdens t wachten tegen t hekje, ging ze gewoon tegen me aan staan leunen zodat ik opzij zou gaan :? en later zag ik het andere meisje het ook die bij de vriendin die met mij mee was.... echt hoor _-:(

:') Jeetje zulke types gelukkig niet tegengekomen.

Wel de heerlijke groepen mensen die lopen en plots met z'n allen midden in het pad een groepsoverleg gaan houden _/-\o_ _/-\o_

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:30

owja die kwamen wij ook nog regelmatig tegen :')

Ik heb er ook altijd zo'n hekel aan als er mensen voor me heel langzaam lopen en als je er dan niet langskomt :') reden waarom ik ook echt geen stadsmens ben dan heb ik dat ook altijd :')

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:32

Ik ben zelfs in mn kont geknepen door één van die opschoten rotjochies... :=

Barendshoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:38

Al met al dus veeeel te druk, en naar mi ook heel gevaarlijk...

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:42

Barendshoeve schreef:

Hmm, nee hoor. Ik ben al jarenlang medewerker bij de halloween fright nights, ken zo'n beetje ieder personage die daar staan. Daarnaast was ik teamleider bij Lights, Camera, Scream (het gebied waar de "filmhelden" lopen, en echt niet dat daar Hannibal en IT lopen.

Wel liepen er : Leatherface, Freddy Kruger, Jason Voorhees, Michael Myers, Pinhead, Frankenstein en The Mummy.

Wat betreft IT, ik denk eerder dat je de Eddies bedoeld uit Haunted Holdidays.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:55

Bij ons in de rij stonden er ook steeds van die opgeschoten gasten die zichzelf ontzettend stoer vonden en liepen te rochelen en rook in je gezicht blazen. Heel irritant. Dacht al dat ik de enige was die hier last van had.

Barendshoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:59

PowerReiner schreef:
Barendshoeve schreef:

Hmm, nee hoor. Ik ben al jarenlang medewerker bij de halloween fright nights, ken zo'n beetje ieder personage die daar staan. Daarnaast was ik teamleider bij Lights, Camera, Scream (het gebied waar de "filmhelden" lopen, en echt niet dat daar Hannibal en IT lopen.

Wel liepen er : Leatherface, Freddy Kruger, Jason Voorhees, Michael Myers, Pinhead, Frankenstein en The Mummy.

Wat betreft IT, ik denk eerder dat je de Eddies bedoeld uit Haunted Holdidays.

Ja zou kunnen :P

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:22

Gimme_Spurs schreef:
Ik vind het zo lastig om in het donker foto's te maken. Heb er wel een paar van Eddie's Fun House of Fear

hopelijk niet van clowns -O- echt ik heb denk ik echt een trauma aan die dingen

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:25

Cayenne schreef:
Bij ons in de rij stonden er ook steeds van die opgeschoten gasten die zichzelf ontzettend stoer vonden en liepen te rochelen en rook in je gezicht blazen. Heel irritant. Dacht al dat ik de enige was die hier last van had.

Ik stond in de rij voor de wc toen er werd voorgedrongen door een vrouw. Ik zei er niks van aangezien het echt een aso type was. Begon ze te schelden en te zeggen dat zij er eerder stond. Ik heb maar wijs mijn mond gehouden maar er liep inderdaad apart volk rond.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:45

ik sta op de foto met de clowns :D
al verklaarden sommigen mij voor gek dat ik iedereen gewoon aansprak :D
ook de kettingzaag mummie geval even gevraagd naar de weg, super service! :P
en ja, dat roken ( zelfs wiet!!)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:54

Jason voorheen zou als Hannibal aangezien kunnen worden hoewel ik ook meende een acteur gezien te hebben met tralies voor z'n mond (of hoe noem je dat :') ) a la Hannibal. Wie was dat dan?