Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Calanddra schreef:Ik ben vorig weekend geweest, de 20e, was erg leuk en gezellig maar jeeeeetje wat n drukteook wij hadden echt super weer. Maar vanaf de middag was t niet leuk druk... overal liep je in files en alle bankjes, paaltjes, hekjes, overal zaten mensen...
Wij vonden t ook een beetje 1 grote pauper bijeenkomstheb nog nooit zoveel asociale mensen bij elkaar gezien, niet normaal gewoon
Calanddra schreef:Ik heb me soms wel echt mateloos geïrriteerdzoals een groep jongeren achter je die telkens erg luid zijn, niet op letten en telkens tegen je aan beuken, of een andere groep jongeren met n jochie die continu van die hele hoge krijsgeluiden maakte
(en nee t was nog niet avond..) en bij Robin Hood in de rij was t nog t ergst...groepje buitenlandse jongeren, zaten heel ongegeneerd zonnebloempitten te eten en spuugden ze alle kanten op waaronder ook n keer tegen mij. Er waren ook 2 meiden bij die ontzettend irritant waren. Ik hing bijvoorbeeld tijdens t wachten tegen t hekje, ging ze gewoon tegen me aan staan leunen zodat ik opzij zou gaan
en later zag ik het andere meisje het ook die bij de vriendin die met mij mee was.... echt hoor
Barendshoeve schreef:Hannibal liep bij freddy en IT was op het laatst net voor de hall of fame
PowerReiner schreef:Barendshoeve schreef:Hannibal liep bij freddy en IT was op het laatst net voor de hall of fame
Hmm, nee hoor. Ik ben al jarenlang medewerker bij de halloween fright nights, ken zo'n beetje ieder personage die daar staan. Daarnaast was ik teamleider bij Lights, Camera, Scream (het gebied waar de "filmhelden" lopen, en echt niet dat daar Hannibal en IT lopen.
Wel liepen er : Leatherface, Freddy Kruger, Jason Voorhees, Michael Myers, Pinhead, Frankenstein en The Mummy.
Wat betreft IT, ik denk eerder dat je de Eddies bedoeld uit Haunted Holdidays.
Cayenne schreef:Bij ons in de rij stonden er ook steeds van die opgeschoten gasten die zichzelf ontzettend stoer vonden en liepen te rochelen en rook in je gezicht blazen. Heel irritant. Dacht al dat ik de enige was die hier last van had.