Zwarte Cross 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:45

desi92 schreef:
NadineK wat ga je doen en welke dagen ? er wordt opzich geeb probleem gemaakt als je die dag beslist dat je blijft slapen. Maar we hebben t liever dat je dit op tijd doorgeeft ivm invoeren op die dag zelf.

je kan je o.a. via feestfabriek.nl opgeven. Vaak doen ook veel verenigingen de bardiensten ed. Stewards kunnen dacht ik pok via feestfabriek.

had ff gekeken op de site van cranenbroek maar helaas hebben die geen webshop en zou ik bijna 2u in de auto zitten om daatlr langs te gaan :p

Ga vrijdag en zaterdag werken als Steward. Heb inderdaad ook wel alles aangevraagd om te kunnen blijven slapen, dus dat moet helemaal goed komen. Als het weer dan maar half zo lekker is als afgelopen week zitten we helemaal gebakken :D

DaraBariton

Re: Zwarte Cross 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:50

Mijn vriend gaat dit jaar weer. Mag niet mee het is iets voor hem en zn vrienden . :)) Hij heeft ook wat gebouwd is hij al maanden mee bezig. :P

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:57

@Desi/Elise: Thanks, misschien voor volgend jaar eens kijken :) !

Kisten zouden idd een goede aankoop zijn; ik heb een paar wat ik ruim 10 jaar geleden gekocht heb en daar loop ik nog steeds op. Moet wel zeggen dat ik ze alleen in het begin ook wel naar stal aanhad, maar de laatste paar jaar alleen met festivals etc. Ze worden dus niet dagelijks gebruikt, maar die zijn nog in prima staat!

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:05

Dragen jullie met goed weer ook kisten?
Ik hou het dan liever bij mijn All Stars, maar voor slecht weer moet ik misschien ook eens aan kisten gaan denken...

Enneh, ik werk ook niet op de ZC trouwens, het is lekker mijn jaarlijkse uitlaatklep!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:06

Ik heb regenlaarzen :')

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:09

Ik draag ze gerust ook met goed weer, of mijn werkschoenen. Sinds ik die Blundstones op de kop getikt heb, draag ik die liever, die zitten iets lekkerder :=
Regenlaarzen: Check!!! Hele mooie roze, met een Burberry-ruitje :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:57

Wij zijn er vrijdag ook, manlief doet definitief mee met de run en komt dus op het lopers kwartier. Alleen hoe zit dat met meekomende partners? Mogen die daar ook op komen? We zitten namelijk met een klein praktisch probleem anders. Ik zit in een rolstoel en kom niet echt heel ver zonder mijn mannetje. Of moet ik daar de organisatie even voor mailen?

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 12:15

Dat weet ik ook niet, sorry. Mss belletje doen ? Dan weet je het gelijk !

Ik ga ook niet werken met zc... alleen zuipe ete en meedoen :):)

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 13:19

karuna schreef:
Wij zijn er vrijdag ook, manlief doet definitief mee met de run en komt dus op het lopers kwartier. Alleen hoe zit dat met meekomende partners? Mogen die daar ook op komen? We zitten namelijk met een klein praktisch probleem anders. Ik zit in een rolstoel en kom niet echt heel ver zonder mijn mannetje. Of moet ik daar de organisatie even voor mailen?

Als ik jou was zou ik even mailen of bellen. Eventueel even berichtje via facebook ofzo. Denk dat ze dan wel een uitzondering maken. :)

Ik ook lekker feesten. *\%/* Heb er dit jaar wel extra zin in, want heb vorig jaar overgeslagen. Nu ben ik weer vrijgezel, en het eerste wat ik deed was zwarte cross kaart kopen. :Y)

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 13:23

Hebben ze een speciaal loperskwartier?!
Haha, ik doe ook mee met de run (samen met collega, die heb ik ook zover weten te krijgen)
maar wij moeten tot een uur voor de run nog aan het werk..)

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:06

voor zover ik weet is er bij backstage west in de buurt iets voor de lopers om zich om te kleden ed. verder lopen ze via rennerskwartier naar de baan,
Hoe dit is qua bereikbaarheid en of je zelf ook mee mag weet ik niet, daarvoor kun je het beste even bellen/mailen. Ze zijn vandaag gewoon op kantoor

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 16:27

Ik heb inmiddels gebeld en er een mail achteraan gestuurd. Ze gaan even kijken wat er mogelijk is. Al kan ik maar iets dichterbij neergezet worden dan scheelt dat mijn mannetje ook een heleboel heen en weer lopen met mij wegbrengen en daarna weer oppikken. Heb er wel zin in.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:22

De eerste tenten staan inmiddels :)

CarolR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 15:52

desi92 schreef:

Woehoee goed nieuws!! hoop wel dat het weer een beetje mee zit.....

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 15:58

Zoals het er nu uitziet wel!

marjo_elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:23

Hoe doen jullie het eigenlijk met koffers? Nemen jullie echt een koffer op wieltjes mee of een backpack? Is het ver lopen als je in een tent gaat? (oke het ligt er natuurlijk aan hoe vroeg je er bent en waar je m dan neerzet ) :Y)

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:44

Ik neem een grote sporttas mee. Hier past alles eigenlijk wel in. Dan heb ik nog een aparte tas voor schoenen en voor mn kussen

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 17:18

desi92 schreef:

Dat zag ik ook! :D
Zal nu wel heel hard gaan.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 17:38

desi92 schreef:

*\%/* *\%/* *\%/* :D :P

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 18:08

marjo_elise schreef:
Hoe doen jullie het eigenlijk met koffers? Nemen jullie echt een koffer op wieltjes mee of een backpack? Is het ver lopen als je in een tent gaat? (oke het ligt er natuurlijk aan hoe vroeg je er bent en waar je m dan neerzet ) :Y)

Ik had er alleen een met wieltjes.. Reken er maar op dat die niet meer rollen als je terugkomt :')

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 09:22

Ik ben erg benieuwd, ik ben in 2003 voor het laatst op de Zwarte Cross geweest, dus het wordt wel weer eens tijd. We gaan op zaterdag, ik ben benieuwd hoe het 's morgens met de drukte is en of je lang moet wachten om te parkeren. Heb hier wel verschillende verhalen over gehoord, dus dat wordt vroeg opstaan, we doen er wel 2 uur over om naar Lichtenvoorde te komen...Heb er wel veel zin in, ik heb al voorpret!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:37

Martine, doe je uiteindelijk nog mee met de run?

Ik heb de officiële email ondertussen binnen en ik begin wat nerveus te worden..
Mijn conditie staat gelijk aan die van een "dood paard" en 2 rondjes over de crossbaan zal erg zwaar zijn! :D

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:59

ik had trouwens echt niet verwacht dat de inschrijving helemaal vol zou komen. Maar het is toch gelukt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 14:07

EliseBrouwer schreef:
Martine, doe je uiteindelijk nog mee met de run?

Ik heb de officiële email ondertussen binnen en ik begin wat nerveus te worden..
Mijn conditie staat gelijk aan die van een "dood paard" en 2 rondjes over de crossbaan zal erg zwaar zijn! :D

Ik heb me wel ingeschreven maar geen bericht gehad. Las wel op Fb dat ie vol zat.

Ben alleen zoooo bang voor de pieliewielie van giel. Als ik hem naakt bedenk zie ik een behaarde dunne giel voor me met een behoorlijk bos tussen de benen en een hangend knakworstje daartussen. Brrrrrrr :+ :r

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 14:17

eenitraM schreef:
Ben alleen zoooo bang voor de pieliewielie van giel. Als ik hem naakt bedenk zie ik een behaarde dunne giel voor me met een behoorlijk bos tussen de benen en een hangend knakworstje daartussen. Brrrrrrr :+ :r

_O- :')