Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Victory-Boy schreef:Dat boek is nog volop verkrijgbaar, hoor .... alleen het grootste gros in Polen zelf en een beetje Duitsland.Zover ik weet is het niet in het Nederlands uitgegeven.
Heb het zelf ook en is idd een interessant boek, al ben ik wel wat gewend qua foto's en beeldmateriaal. Ik verzamel namelijk boeken over de concentratie- en vernietigingskampen en ook nog eens boeken over seriemoordenaars. In sommige van die boeken zitten foto's die je niet meer van je netvlies afkrijgt en verhalen die je je leven lang bijblijven.![]()
Ik ben denk ik een beetje een freak wat dat betreft.
Victory-Boy schreef:Dat boek is nog volop verkrijgbaar, hoor .... alleen het grootste gros in Polen zelf en een beetje Duitsland.Zover ik weet is het niet in het Nederlands uitgegeven.
Heb het zelf ook en is idd een interessant boek, al ben ik wel wat gewend qua foto's en beeldmateriaal. Ik verzamel namelijk boeken over de concentratie- en vernietigingskampen en ook nog eens boeken over seriemoordenaars. In sommige van die boeken zitten foto's die je niet meer van je netvlies afkrijgt en verhalen die je je leven lang bijblijven.![]()
Ik ben denk ik een beetje een freak wat dat betreft.
Suzanne F. schreef:Als ik Google kan ik het eigenlijk nergens vinden.
Ik ben wel echt onder de indruk van de foto's. Dus er zijn nog meer van zulke boeken over de kampen?
Van welke kampen bijvoorbeeld?
Vraagprijs was 40 euro trouwens.
SteffiiY schreef:Je bent geen freak hoor, ik verzamel het niet maar ik vind het ook interessant om te zien.
Zo heb ik een kast vol boeken over gevangenissen in het buitenland.
_Reneee schreef:Wij hebben gisteren ook geboekt. Gaan in september vijf dagen naar Krakau en dan ook Auschwitz en de fabriek van Schindler bezoeken.
Zijn er nog andere aanraders?
sax89 schreef:Wij gaan in april naar auschwitz.
Wij willen gaan rijden via Berlij'n. Dan gaan we daar ook langs de muur.
Is er verder nog veel te zien? Ik begreep dat het nog een aardig stuk rijden is vanaf krakau. 3,5 uur dacht ik.