Ik ga werken met lusitano's in spanje!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 17:24

lifaya schreef:
Ik heb geen idee en weet ook niet of het haalbaar is :') want ik weet niet hoe duur zo'n ticket is en denk dat een busreis ook wel aan de prijs zit en laat ik nou net nog steeds werkeloos zijn. Maar mocht het haalbaar zijn, lijkt me 1 of 2 weken wel leuk :)

Oke 26 oktober vlieg ik terug, je moet dan maar kijken :) Kunnen we misschien dezelfde dag terug vliegen haha :P Dan heb je een terug ride naar malaga :P Haha. Ik zal zometeen even met Elske praten. Zullen we de rest hiervan per pb bespreken om dit topic ontopic te houden?

_Linn_

Re: Ik ga werken met lusitano's in spanje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-12 15:18

Jongens, ik ben verliefd!!! Jose Carlos belde Elske vanmorgen of zij een hondje wilde. Die hond was bij hun aan komen lopen maar zij wilde hem niet. Jose Carlos had hem toen hierheen mee genomen om hem te laten zien en toen werd ik verliefd!!! Hij zat onder de teken, Elske en ik hebben er al heel veel verwijderd, maar er zitten er echt nog wel wat. Ik heb me mams gevraagd of ik hem mee mag nemen naar NL, maar ik ben bang dat ik het antwoord al weet..... hieronder 2 foto's. Wij noemen hem hier nu Dingo.

Afbeelding
Afbeelding

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 15:23

Aah, wat een schatje! <3

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 17:07

awwwhh wat lief <3 ! hoop dat hij mee mag !

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-12 20:32

Helaas, hij mag niet mee van me mams. Hij is nu van Elske, als het goed is houd zij hem.

Ik ben vanmiddag hier naar een fysiotherapie/osteotherapie geweest. En zo hemeltjelief, wat zat/zit ik vast! Ze was goed in wat ze deed. Ze was iets zwaarder en gooide soms dr gewicht ook wel even in de strijd. Morgen heb ik dus echt onwijs spierpijn in me rug denk ik.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:47

achossie wat een scheeeeetje!!!!!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 00:09

zijn jullie veilig?

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 01:01

veilig?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 01:06

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 01:31

Oh jezus, ik hoop dat alles goed is!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 08:55

Wow Jezus, en dit is echt in het dorp waar TS zit? Jeetje....

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:10

jeetje en we hebben ook niets meer gehoord sindsdien....mag toch hopen dat alles oke is!
wat een schrik....

*edit* zie dat de ts wel op bokt is geweest gister...of iemand anders zou de inlog moeten hebben...
Laatst bijgewerkt door kekaro op 29-09-12 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:11

Er schijnt ook stroomuitval te zijn, dus dan ook geen internet.

Edit: Ze is gisteren rond 6 uur wel online geweest.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:16

Ik heb gisteren rond 6uur nog een berichtje van haar gehad, dus toen ging alles nog gewoon goed. Weet niet precies hoe dat nj is...

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:44

Ze zitten hoog toch?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-12 11:24

Haha jongens, wat een bezordheid! Super lief van jullie! Hier is alles prima hoor. Het heeft de afgelopen 2 dagen idd goed geregend, maar wij zitten idd hoog en alles stroomt dus naar beneden.
Door de regen kunnen we niks doen met de paarden, ze hebben dus allemaal 2 dagen op stal gestaan, super zielig. Sinds gisteravond zijn we begonnen met de paarden 10 min losgooien in de roundpen om ze toch even hun benen te laten strekken. Wij zitten dus allemaal kleine prut klusjes te doen omdat er toch iets gedaan moet worden. Het is wel echt super modderig, zwaar irritant en vermoeiend. Me broek en schoenen zijn echt super vies! Je bent veeeeel langer bezig met de drachtige merries voeren (die staan in een kudde en moeten bijgevoerd worden). Het is onwijs modderig daar en dan moet je 8x heen en weer lopen en door de zware modder.....pffffffff. Vandaag regent het gelukkig (nog) niet. Morgen zou het als het goed is wel weer goed weer worden. Laten we het maar hopen.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 14:34

gelukkig :D veel regen dus maar verder alles ok ;)

fijn hoop dat het een beetje droog blijft nu :j

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 13:25

Vandaag is het gelukkig weer heel lekker weer. Ik ben lekker vrij vandaag, moest mezelf uit bed slepen om half 11. Heb toen lekker ontbeten en me boek gelezen. Toen me was opgeruimd en het huisje maar even geveegd want die was alweer vies door de blubber. Nu zit ik weer boven even lekker op me laptoppie. Vanmiddag ga ik denk ik weer op Daphne naar beneden rijden. Moet dr dan wel eerste flink poetsen want ze zit onder de blub (zij heeft wel gewoon buiten gestaan samen met de andere 2 merries, zij staan altijd 24/7 in de paddock dusja.) Een heerlijk relax dagje dus.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 07:36

wauw, ik blijf jaloers omdat je daar werkt! ik volg je ook al een tijdje *\o/*

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 14:57

Zo vandaag is gelukkig het gewone leven weer begonnen! Het is eindelijk weer lekker weer en dus kunnen we weer met de paarden werken. Heb vanmorgen eerst de drachtige merries weer gevoerd, toen alweer ontbijt en daarna Eos en Ezotico gelongeerd en toen Brio eindelijk weer gereden. Heb hem eerst maar even aan de longe gedaan maar hij deed niet gek ofzo. Heb maar een kleine 20 min gereden omdat ik al laat was. Heb vandaag voor het eerst sporen bij hem omgehad. Als ik gewoon rijd dan raak ik heel ze buik niet met ze benen (hij is nog hartstikke bol en aansporen met je kuiten werkt prima genoeg), maar buigen rechtsom gaat moeilijk de laatste keren. Hij ging dan stil staan en daarom wilde ik nu sporen om zodat ik hem beter dan weer naar voren krijg. Echter ging het vandaag wel goed en was die op zich prima te buigen. Hij gaf wel een bok toen ik aan wilde springen in galop want toen voelde die iets die spoor haha :P
Hij heeft ook nog even een rodeo gegeven, super grappig :P De bak wordt hier gesleept met een paard ervoor en die man was al in de bak toen ik aan het rijden was, ik was aan het galopperen en wilde er gewoon langs gaan maar dat vondt meneer toch wat te eng en toen gaf die een rodeo :P Ik kon er alleen maar heel hard om lachen :P
De fysio heeft helaas niet heel lang gewerkt, ik heb weer last van me schouder vandaag, heel vervelend. Ook heb ik een verkeerde beweging gemaakt met me knie denk ik want die doet ook soms echt pijn, vooral als ik buk. Maaaaarjaaa hier ga ik allemaal niet dood aan, morgen is dat als het goed is weer over.
Verder was de dierenarts er weer vandaag. Gister was Ereon in de stal vast komen hangen (Elske had hem even vast gezet in stal omdat hij de hele tijd omhoog kwam en zat te trappen). Hij was met zijn been over het touw gekomen en vanmorgen was de binnenkant van ze pees en de buitenkant van ze knie toch iets dik. Dus daar heeft de dierenarts vanmorgen een scan van gemaakt maar dat was allemaal gewoon goed. Ook heeft de dierenarts het hondje van Elske meegenomen naar de kliniek. Hij is echt ziek, super zielig! Hij krijgt antibiotica voor het kuchje wat die heeft, maar daar was maagpijn een bijwerking bij en daar werd die dus echt ziek van. Hij heeft nu dus ook sinds gistermiddag iets voor die maagpijn, maar hij is toch echt nog ziek. Hij krijgt nu een infuus omdat die iets uitgedroogd was en hij moet echt iets eten. Hij eet en drinkt niet goed en hij is in die paar dagen echt al heel wat dunner geworden. Echt super zielig dus!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 17:19

Fijn dat je veilig bent, ook niks gemerkt ervan? Je staat trouwens bij 'uitgelicht' :D Op de voorpagina!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 17:33

madelief88 schreef:
Fijn dat je veilig bent, ook niks gemerkt ervan? Je staat trouwens bij 'uitgelicht' :D Op de voorpagina!

Woow super vet haha! Nouja van de regen heb ik heel veel gemerkt natuurlijk :P Maar dat er mensen dood waren gegaan door het slechte weer wist ik niet.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 17:35

Haha, denk zeg t ff (zag opeens een foto die ik al eerder had gezien :D )
Grappig, dat je dat dan helemaal niet meekrijgt, hoe dichtbij was het dan?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 17:40

Wat een gave foto's vorige pagina TS, heerlijk dier! <3

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 17:42

oeeff gelukkig :D !