de hond is door een stinkdier besproeid my god........ dat stinkt. Hoop dat et morgen wat is weggetrokken
Guinevere
Geplaatst: 09-05-12 05:57
Gut, arme hond! Ik ben een beetje raar, maar als ik in de auto zit en je ineens stinkdier ruikt vind ik het eigenlijk best een lekker luchtje. Misschien niet zo fijn als je het van dichtbij ruikt haha.
meestal ruik je dan dooie skunk, vond dat toch anders ruiken dan dit volgens een paar meiden hier lijkt het op wiet
Guinevere
Geplaatst: 09-05-12 06:14
Hihi, misschien dat daar het verschil in zit ... al vind ik wiet eigenlijk ook lekker ruiken.
Hoe kan het nou dat er geen knappe mannen rondlopen?! Veel mannen zijn er niet bij mij op de manege, maar daar zitten toch wel fijne exemplaren tussen.
Reneeee ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd op FB! Enne er lopen weldegelijk lekkere mannen rond hoor, alleen heb jij die (nog) niet ontmoet of gezien
Nicole
Geplaatst: 09-05-12 10:12
Dreamy schreef:
Reneeee ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd op FB! Enne er lopen weldegelijk lekkere mannen rond hoor, alleen heb jij die (nog) niet ontmoet of gezien
Nou maak je me toch wel erg nieuwsgierig haha waar moet ze zoeken voor me! Renee er hoeft geen strikje om heen hoor! Zo is ook wel goed... haha
Zoals het er nu naar uitziet vertrek ik vandaag naar Diana als ik het goed begrepen heb. Een pleasure/show stal met palomino's Dreamy, jij kent ze natuurlijk al
Nou hoop dat ik wat lekkers te zien krijg hoor heb nog niks gezien
vroli1
Geplaatst: 09-05-12 15:59
jah renee.. wij zijn toe aan hard werkende zwetende vieze mannen foto's
Daar ben je helaas vrij alleenig Zitouna, maar wel heel knappe paarden om te fotograferen Heeel veel plezier Renee, doe Diana de groeten (en een dikke knuffel)
Zal ik doen haha wel jammer dat er daar niks lekkers rondloopt maar denk dat als we shows bezoeken er vast wel eens iets tussen zit en dat we dan eff facebook kunnen uitwisselen
Dreamy
Geplaatst: 09-05-12 16:36
lifaya schreef:
Zal ik doen haha wel jammer dat er daar niks lekkers rondloopt maar denk dat als we shows bezoeken er vast wel eens iets tussen zit en dat we dan eff facebook kunnen uitwisselen
Ik zeg, dóen! Maar er loopt genoeg lekkers aan paard rond hoor!!!
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-12 19:22
rijfoto's Ik zit eigenlijk te snel naar voren en kram mezelf een beetje in elkaar, zit nog niet stabiel tijdens draf, vandaar ook dat ik dit paard met 2 handen rijd
dit ben ik op Doris, rond de 1.55 a 1.60, pleasure gefokt als ik het goed heb
er zaten gelukkig goede momenten tussen haha, soms dan bracht ik haar uit balans omdat mijn voet weer de beugel in floepte en soms dan wou zij niet meewerken, vooral bij bochten