Electra63 schreef:manzano schreef:Dit voorval was in een klein plaatsje...... man was 78 en al jaren woonachtig in Griekenland (dus eigenlijk niet echt een toerist). Was dus niet in Athene.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... gingen.htm
Dat had ik al gehoord, maar ieder verhaal heeft 2 kanten, misschien was het wel een vreselijke vervelende vent, al is geweld nooit goed te praten. Of die twee Grieken waren gewoon gestoord. Maar dit verhaal staat (gelukkig) op zichzelfd, het is niet dat toeristen structureel worden belaagd.
Zat ik ook aan te denken. Kan een onaangename kerel geweest zijn.

Het probleem is ook dat er vaak een meerprijs wordt gevraagd als je in het hoogseizoen gaat en daar zal je moeilijk van onderuit komen vrees ik...
Of ja, haar ouders. Plan was om eerst naar Paros te gaan en dan nog naar Tolo, met m'n familie, waar m'n ouders dan ook zouden zijn. Van de week kwamen haar ouders er eerst mee dat ze liever niet hadden dat we 'onder de huidige omstandigheden' nog alleen zouden gaan, dus dan zouden we maar alleen naar Tolo gaan (vond ik ook al een beetje vreemd), en nu mag ze dus blijkbaar helemaal niet meer. Goed, vervelend dus zo op het laatste moment, maar goed..