Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fee_ schreef:Bij ons was het inderdaad ook groen toen we aankwamen, daarna heeft het drie dagen aan een stuk door gensneeuwt, dus toen was ik weer blij.
Wat gaaf zeg, Noorwegen! Ik zou indd dan gewoon extra betalen voor extra bagage, twee keer vliegen lijkt me geen doen.
Irene18 schreef:Ja, die klasjes zijn idd heeel vervelend
maar haast hebben wij meestal toch niet dus ach.
Wij gaan nu pas om kwart voor 4 weg ipv 3 uur omdat ik het laatste uurtje duist niet vrij mag...echt banketstaaf maarja..
_AlMaraam_ schreef:Wij vertrekken vrijdag en ik ga dan gewoon niet naar school. Wij hebben zo van die handige briefjes in onze agenda zitten van school en dan kunnen jeouders erop schrijven dat je ziek was. Dit was trouwens mij moeder haar idee. Als we op zterdag vertrekke zitten we gegarandeert in de file!
Irene18 schreef:_AlMaraam_ schreef:Wij vertrekken vrijdag en ik ga dan gewoon niet naar school. Wij hebben zo van die handige briefjes in onze agenda zitten van school en dan kunnen jeouders erop schrijven dat je ziek was. Dit was trouwens mij moeder haar idee. Als we op zterdag vertrekke zitten we gegarandeert in de file!
Mijn ouders zijn niet zo voor nep-ziek. vooral niet omdat ik al heel veel niet op school ben vanwege mijn hersenschudding ..dus dan is het wel een beetje misbruik maken van de situatie. bovendien, wat is nu 3 kwartier
![]()
Wilkommen Hinata.![]()
hoe meer mensen, hoe meer sneeuwplaatjes![]()
nog 10 dagen, 3 uur en 42 minuten![]()