Goed zo! zou best wel eens kunnen. Weet niet meer precies hoe laat we vliegen, maar het is rond 2 uur in de middag. Zou grappig zijn als we in het zelfde vliegtuig zitten.
^het koelt wel af 's avonds, maar niet zo erg dat je een lange broek aan moet of vest ofzo omdat de tijd hetzelfde is, is het 's ochtends om 6 uur al warm met zon en alles. maar het word dus ook sneller donker
Ik ben twee keer in april geweest en toen was het niet nodig 's avonds een jas aan te doen! Maar afgelopen maart was het idd wat frisjes, dus zou wel voor de zekerheid een vestje in je koffer doen. Wie weet heb je 'm niet nodig, maar beter het zekere voor het onzekere toch.
Zoveel kleding heb je meestal niet aan als het lekker weer is. Wij zijn elke avond wezen stappen, dus uiteindelijk kwam ik wel bijna kleding te kort laatste vakantie.
Haha, weet dat je vaak niet zo veel kleding aan hebt, en toch de helft niet draagt. Maar normaal is mijn koffer veel voller. Maar goed, de belangrijkste dingen heb ik al gepakt.
Whoehoeeee....Ik ga dit jaar misschien nog (juni) en anders volgend jaar! Zijn aan het kijken naar Sharm en Hurghada...Beetje in dubio. Wordt de 3e keer
Jaaa Egypte topic! Wij gaan over 4 weken en.. *telt* 5 dagen voor de 6e keer naar hetzelfde hotel! Het is daar zooo fijn, heb je echt het gevoel dat je thuis bent. Wij gaan dus altijd naar Iberhotel Lamaya Resort in Marsa Alam.
Ook hier vannacht weer terug gekomen uit Egypte en het was HEERLIJK!! Kan jullie ook melden: Mochten jullie naar het ziekenhuis/tandarts moeten. Ga naar het ziekenhuis is El Gouna. Een betere zul je bijna niet krijgen.
In het vliegtuig is mijn de vulling in mijn kies schijnbaar gesprongen. Ging al door de grond van de pijn in het vliegtuig en de pijn bleef maar aanhouden en geen enkele pijnstilling hielp. Dus zijn we maar naar het ziekenhuis gegaan en daar werd besloten om een wortelkanaal behandeling te doen. Anders bleef ik de hele vakantie last houden. Ben om de dag bij de tandarts geweest en gister ochtend heeft de arts nog de vulling geplaatst.
Ben echt heel erg tevreden over het ziekenhuis. Kleine miscommunicaties, maar dat is logisch als je in een vreemd land bent.