Hoe krijgen ze dat uberhaupt voor elkaar om zonder dat iemand het ziet daar zn behoefte te doen
NienSCHaap
Geplaatst: 14-12-11 21:18
1234 schreef:
Hoe krijgen ze dat uberhaupt voor elkaar om zonder dat iemand het ziet daar zn behoefte te doen
Hopelijk kan niemand deze vraag beantwoorden (van hier) Maar moet er niet aan denken, als iemand zijn behoefte gewoon zat te doen in het gang pad. gats!! wat een gedachten
Doet me denken aan dat filmpje op dumpert van die mensen die seks hebben in een bomvolle Rotterdamse metro... Sommige mensen zijn gewoon echt zo schaamteloos.
Wel stom als ouders zo slecht op hun kinderen letten.
SimoneDV
Geplaatst: 14-12-11 21:28
Konstantine schreef:
Doet me denken aan dat filmpje op dumpert van die mensen die seks hebben in een bomvolle Rotterdamse metro... Sommige mensen zijn gewoon echt zo schaamteloos.
Ik had vandaag een gelukje op Zwolle, de trein naar Roosendaal vertrok in eens vanaf spoor 14, en daar tegenover kwam mijn trein vanuit Groningen aan (spoor 1) scheelde mij weer 2 minuten rennend stressen om de trein te halen.
Ik heb op Rotterdam wel eens iemand omver gerend die midden op de trap om wilde draaien terwijl ik nog één minuut had om van 8 naar 14 te komen... Kon er echt niks meer aan doen en ik MOEST die trein hebben.
Oh, ik ren op Utrecht CS ook weleens langs mensen heen, dat ik ze schamp. Ik kan echt niet meer op m'n gladde schoenen koers wijzigen als zij ineens besluiten toch links te gaan.
1234
Geplaatst: 14-12-11 21:43
bij mij viel dr op Utrecht CS een keer een vrouw over mn koffer heen toen k snel naar boven moest en dus naar de roltrap rende mjaah die vrouw keek gewoon totaal niet uit
Ik moest een trein hebben die maar eens in het half uur ging, ja, dikke doei hoor, moet je maar niet voor m'n voeten lopen als ik expres al die brug neem in plaats van de tunnel...
8 verdiepingen, dat is wel veel zeg! Wij hebben er maar maximaal 3
Morgen weer naar school, heb hier om 7.18 de trein naar Roosendaal en dan om 7.38 de trein naar Vlissingen, hopelijk morgen geen vertraging! Daar is het te koud voor
Vlindy
Geplaatst: 14-12-11 23:55
Ik word er altijd zo gelukkig van als ik geen trap hoef te gebruiken en gewoon in de overvolle bus naar school kan.