Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikkuh15 schreef:Het was zo rond de 15 a 20 graden wat heerlijk was, alleen zat de kou van de winter nog in het huis. Het was dus in de avond behelpen met de airco op 30 graden. We zijn gewoon gezellig samen geweest. Er is nu ook niet veel te doen in Alanya. Voel me daar ook niet zo thuis in de winter, de sfeer is daar nu gewoon heel anders. We hadden een avondje met vrienden afgesproken en heb eindelijk een leuke meid van mijn leeftijd ontmoet waar het leuk mee klikte! Zij moest alleen ook iedere dag werken dus we hebben verder niets kunnen afspreken. Gelukkig hoefde mijn vriend niet veel te werken en hebben we voor ons doen veel tijd samen doorgebracht!
Citaat:'Ölüdeniz beste strandbestemming 2012'
Helemaal bovenaan in de top 10 beste strandbestemmingen van Europa staat verrassend genoeg het Turkse Ölüdeniz. Tenminste, dat vinden de bezoekers van Tripadvisor.
Ölüdeniz is een klein plaatsje aan de Egeïsche Zee in het zuidwesten van Turkije en is vooral bekend vanwege haar Blue Lagoon, zo lezen we op Reisbijbel.nl .
Verder meldt Tripadvisor het volgende over de bestemming. "De zee rondom het kleine stadje Ölüdeniz heeft een prachtige, felblauwe kleur. Bij de waterlijn komen de kleuren saffier en zeegroen bij elkaar, en het strand is bezaaid met vakantiegangers. Het natuurschoon is van bovenaf gezien nog mooier. Ölüdeniz staat bekend als een van de beste plekken om te paragliden."
Jildau schreef:Halen jullie een vaccinatie en zoja moet je dat ver van tevoren doen?
Keedie schreef:Oh ik kom veel te laat achter dit topic. Vandaag begint mijn studie reis van een week.
We gaan met z'n alle vliegen van Amsterdam - Antalya om 10:05 en zitten in Finike,
(Presa de Finica) Heet het hotel en gaan daar een weekje het animatie team over nemen! En we verblijven daar ook zelf in dat hotel. Heb er aan de ene kant heel veel zin in, omdat het ons laatste tripje met de klas is, en we elkaar hierna tot november weer niet meer zien. Turkije heeft mij nooit aangetrokken om op vakantie te gaan, maar hoop dat het hierna gauw zal veranderen