Gaaf hoor!! Wat een verschil met hier toch he haha
Ivonka
Geplaatst: 04-12-11 16:27
Aparte omgeving... zo kennen wij dat helemaal niet. Natuurlijk willen we ook die strak blauw lucht zien Waar zit je precies? Zit een op google maps te kijken. Structeur is zo anders. Helemaal geelig en zwarte stipjes (bomen?) ertussen en witte daken
ach ik kijk hier niet naar de fototechnische zijde, maar gewoon voor de leuk, dan ga ik niet selectief zijn met foto's moet thuis alles sowieso opnieuw bewerken
He niet Kalife uitschelden he hij kan zo knap zijn, maar blijkbaar ook best lelijk
Oh Renee had je niet nog een foto van de schimmelhengst waar je z'n nek een beetje op kan zien? (ok je zit naast me kan het je ook wel echt even vragen )
Mooie foto's weer zeg! Ben helemaal niet zo weg van de arabier met de melkmuil , vind dat andere vosje dan wel weer erg leuk! Die zwarte was zeker nog een jonkie .
IcePrincess
Geplaatst: 04-12-11 20:11
Echt heerlijk om te zien al die foto's, jaloers op je fotograferen en op de plek waar je nu zit .
En dat spookhoofd , heb je ook de andere kant nog op de foto? Of nog beter, de voorkant, witte koppies recht van voren heb ik helemaal een megazwak voor .