Wintersport 2011/2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Re: Wintersport 2011/2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:28

Wax je niet zelf felinetibor?
Ik wax zelf, zo heel moeilijk is t niet! :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:31

Nee, wij laten dat doen bij vrienden uit het dorp. Weten we zeker dat het goed gaat. :+

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 19:07

Waxen is niet moeilijk nee, en ik word er altijd heel vrolijk van :)) Maar als je vrienden kent die het doen is het ook wel makkelijk natuurlijk :) Elke x naar duijvestein brengen wordt n beetje n duur grapje (tenminste, voor mij wel) :+

Als je standaard elk jaar op wintersport gaat en je vind het leuk is zelf kopen echt voordeliger :j Huren loopt dan aardig op en er zijn best setjes voor een leuk prijsje te vinden :) Dan heb je het er binnen 2/3 jaar uit. Eigen materiaal is toch ook wel fijner :)

mrjlnx heb je al gewoon in de winkels rondgesnuffeld? Vaak kom je dan wel wat leuks tegen :) En op buitenlandse sites?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 19:26

Ik snuffel veel marktplaats af voor mooie spullen. Er zit hier in de buurt ook een winkel die doet in tweedehands spullen. Ga ik ook maar eens kijken.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 19:38

Pas werd hier ook een site voorgesteld met goede merken maar wel goedkoper omdat het de collectie van een jaar terug is. Ik durf het zelf alleen niet aan qua maten.. Heb namelijk nog best wel een lang bovenlichaam en lange armen, dus het is bij mij meestal te kort. :=

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 19:49

Dat was rockon.de :) en op bluetomato.com staat ook heel veel. Maar met passen enzo is het inderdaad wel een risico..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 19:50

Ohhh ik kan twintips kopen voor 150 euro, de ene 175 cm en de ander 180 cm . Net te lang, wat vinden jullie?

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:01

Hmm dat is verleidelijk :D
Zou indoor even proberen of je er erg last van hebt dat ze wat langer zijn (gewoon daar huren) en dan beslissen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:05

DieL_Zor schreef:
Hmm dat is verleidelijk :D
Zou indoor even proberen of je er erg last van hebt dat ze wat langer zijn (gewoon daar huren) en dan beslissen.

Zeker verleidelijk he :D
Ik heb vorig jaar fotos gemaakt van mijn schoenen (vraag me niet waarom), en ik zie dezelfde nu voor 200 euro op marktplaats staan, 2 dagen gebruikt. Salomons, en de enige schoenen waarbij ik bijna geen last van mn voeten had.
Die zijn voor mij, maar ik moet eerst echt mn zadel verkopen! :')

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:12

Ooh ook n geldprobleem dus :')
Alleen die schoenen zou ik dan wel maar snel halen, voor je het weet zijn ze weg en dan sla je jezelf voor je kop...zeker omdat dat dan de enige schoenen zijn die wel lekker zitten. En gewoon héél snel je zadel verkopen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:13

DieL_Zor schreef:
Ooh ook n geldprobleem dus :')
Alleen die schoenen zou ik dan wel maar snel halen, voor je het weet zijn ze weg en dan sla je jezelf voor je kop...zeker omdat dat dan de enige schoenen zijn die wel lekker zitten. En gewoon héél snel je zadel verkopen :+

Ik heb iemand op bokt al een schofterig laag aanbod gedaan _O- Dus nu maar hopen :P

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:17

Hebben jullie allemaal een dakkoffer? Of hoe vervoeren jullie je ski's/snowboard?
Ik wil echt heel graag een eigen snowboard, maar mijn ouders willen geen dakkoffer kopen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:17

astriidj schreef:
Hebben jullie allemaal een dakkoffer? Of hoe vervoeren jullie je ski's/snowboard?
Ik wil echt heel graag een eigen snowboard, maar mijn ouders willen geen dakkoffer kopen..

Snowboard kan vols mij wel in de auto en skies ook als je niet teveel mensen mee hebt.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:29

Wij hebben altijd een dakkoffer, anders past al onze zooi er echt niet in. Maar ja dat moet ook wel met vijf boards (paps heeft altijd een reserve mee :')) en vier paar laarzen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:30

Reserve :')

Ik denk dat ik woensdag maar eens even die schoenen ga passen.. Het is volgens mij de goede maat...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:31

Hier ook altijd een dakkoffer, afgezien van vorig jaar, toen gingen we met 2 auto's. We zijn altijd heel creatief met inladen, de blikken bockworst kwamen uit de skieschoenen tevoorschijn. Eten gaat er altijd veel mee zodat we daar zo min mogelijk boodschappen hoeven te doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:31

capopjekop schreef:
Hier ook altijd een dakkoffer, afgezien van vorig jaar, toen gingen we met 2 auto's. We zijn altijd heel creatief met inladen, de blikken bockworst kwamen uit de skieschoenen tevoorschijn. Eten gaat er altijd veel mee zodat we daar zo min mogelijk boodschappen hoeven te doen :')

_O-

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:33

Bij ons gaat het ook altijd heel creatief ja.. :=
Zak met kleine zakjes chips gaat bij ons altijd in de dakkoffer, anders breken de chipjes en hoef ik ze niet meer. :o

Bij ons gaat er ook altijd hagelslag en pindakaas mee. Ik neem ook altijd leverpastei mee.. Een hele lading nootjes, chips, koekjes, koffie, cola (die je 's nachts niet buiten moet laten staan, paps dacht even slim te doen. :')) en al die andere oliebol..
En op de terugweg wordt al het eten vervangen door milka chocolade. :9

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:54

Hihi geweldige oplossingen _O- Ga altijd met bussie dus dan is het zoveel mogelijk in een huge tas proppen (veiligheidsspelden werken goed als sluiting :Y) ipv een rits) Ik had vorig jaar de flugel in m'n helm zitten :')
Hagelslag gaat hier ook altijd mee en limonadesiroop :Y)

En de terugweg de milka chocolade inderdaad <3 en zakjes kaiserschmarren en flessen Almdudler en Gletschereis O:)

Edit: het gaat volgende week waarschijnlijk vriezen...winter, snow, beanies here we come *\o/*

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:40

Oh dit topic is zo slecht voor m'n concentratie. Ik moet nu eigenlijk m'n presentatie voor Intro CP en m'n webpost voor Transnational History schrijven. Zucht. Maar nou ga ik bijlezen en dan krijg ik weer de kriebels en ga ik snowboardfilms kijken en aan m'n schilderij werken en aaargh.

:P

Winter sneeuw vriezen :+: En ik neem m'n snowboards etc. in een boardbag mee, kleding in een koffer, ski's aan m'n speciale dakine rugzak en gaaaaan met trein of bus. (Overstappen = hel ja) Als ik met m'n ouders ga dan gaan onze snowboards tussen mij en m'n broertje in op de achterbank. :)

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:43

Ga aan je schoolwerk jij ~~}> haha :D

Is zo'n rechtstreekse bus voor jou ook niet gewoon makkelijker?

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:50

Oke, nu mijn ouders dus even overtuigen dat een dakkoffer dus niet perse nodig is en ze gewoon een snowboard voor me kunnen kopen :P

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:50

Die ga ik flink inslaan, milka loffelei :9

Wij nemen altijd knakworsten mee, pot of 10, sauzeizenbroodjes, kaas, noten, chips, blikken bier, blikken cola, hagelslag, frietsaus. En ik koop zelf altijd 2 bussen ketchup, want die is daar zo lekker. Van de zomer nog extra naar de super gereden toen we een overnachting deden in oostenrijk, speciaal voor de ketchup :')

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:56

Wij nemen echt amper wat aan eten mee, lekker daar naar de supermarkt!
Hagelslag gaat wel altijd mee!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:00

Wij normaal ook niet als we op vakantie gaan. Nadeel is alleen dat we op de piste zitten, dus alles moet met de lift mee. Dus we pakken thuis alles heel handig in van die plastic bakken in, hoeven we niet met tassen van de super te kloten. Want is best nog een eindje lopen en dat zoek ik nooit op vakantie :')