Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samy schreef:Citaat:Gratis tickets Olympische Spelen 2012?
Tijdens de Spelen zijn er ook gratis wedstrijden te bezoeken. Bij het wielrennen zijn de wegwedstrijden en de tijdrit voor mannen en vrouwen gratis te bezoeken (28 juli en 12 augustus 2012). Voor Nederland een mooie kans om een eventuele gouden medaille van Marianne Vos en Robert Geesink te bewonderen. De wielerwedstrijden finishen in een echte Londense bezienswaardigheid, Regent's Park.
Ieder olympisch ticket is overigens tevens een gratis vervoersbewijs voor het openbare vervoer voor de dag waarop de betreffende wedstrijd plaats heeft. De organisatie wil hiermee het gebruik van het openbare vervoer extra stimuleren.
Ook voor de finish van de Triatlon wedstrijden (7 en 8 augustus) is een prachtige locatie gekozen, Hyde Park Londen. Voor de Triatlon en ook voor de marathon hoef je geen entreebewijs te kopen. De wedstrijden vinden plaats in hartje Londen en zijn dus gratis.
Bedankt voor de tip! leuk!
welk hotel wil je gaan boeken?
tja ik ben nu eenmaal planmatig ingesteld...vandaar mijn eerdere reactie![]()
Misschien wel leuk, als je er toch bent?
Citaat:Daarnaast zijn er een tiental wedstrijden gratis te volgen: de marathon voor mannen (12 augustus), en voor vrouwen (5 augustus), 20 km snelwandelen voor mannen (4 augustus) en voor vrouwen (11 augustus), 50 km snelwandelen (11 augustus), wielrennen op de weg voor mannen (28 juli) en voor vrouwen (29 juli). Hier verwachten we veel van onze sterke olympische renners. De twee tijdritten zijn ook gratis te volgen (1 augustus), net als het wielergedeelte van de triatlons (4 augustus voor de vrouwen, 7 augustus voor de mannen).
Javayo schreef:Wat leuk Lielle! daar had ik ook ontzettend graag heen gewild, maar de meiden met wie ik ga zijn fanatieke dressuurliefhebbers, dus ben gezwicht om mee te gaan naar de dressuur. Er zit een week tussen zag ik, dus de optie om allebei te doen was wat te duur. De cross country ga ik dus voor de tv volgen.
Javayo schreef:haha, rachel geeft niet hoor, ik vind dressuur ook leuk om te kijken, ben allround ingesteld wat paardensport betreften cross country op tv volgen heeft het voordeel dat je van dezelfde ruiter meer hindernissen kunt zien in tegenstelling tot wanneer je in het veld staat.
Wij gaan voor de oranjecamping, maar is nog niet te reserveren.