Jas is nieuw en broeken zijn nog van vorig jaar, pas ik nog dus een beetje zonde om nieuw te kopen. Ik val in iedergeval op.

Na al die foto's van jullie krijg ik er alleen nog maar meer zin in zeg!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:Lastig is dat moeilijke voeten... ik ben zoooo blij met mijn skischoenen! Bij mij knelden die dingen ook altijd, maar die ik nu heb zijn echt heerlijk ruim dus kan ik lekker aantrekken
Ik heb vorig jaar ook een helm gekocht. Ik wou er eerst niet aan, maar ben zo blij dat ik het toch gedaan heb! GEeft best een veilig gevoel namelijk. Ik was vrij laat in het seizoen en toen was er niet zo veel meer te vinden, dus ik heb een gouden helm met bloemetjes... dus een tip: Ga op tijd zoeken!
de rechter is van mij!
OVerigens viel het me afgelopen jaar op hoeveel mensen een helm op hadden, dat is wel eens anders geweest! Komend jaar gaat mijn gouden helmpje dus fijn weer mee
felinetibor schreef:Dankje. Jou jas is ook leuk! Het model is alleen niet voor mij geschikt, door die boord aan de onderkant kruipt hij bij mij steeds omhoog. Of ik moet een veel te grote maat nemen, want ik heb een best wel lang bovenlichaam. En bij de mouwen is het echt stof toch? Daar kleeft de sneeuw bij mij altijd aan vast, waardoor het dus ijs wordt.
Maar de kleur en print is wel echt heel leuk. Een grijze broek zal er inderdaad wel goed bij passen. Alles hetzelfde vind ik zelf ook altijd over the top.
Anneert schreef:felinetibor schreef:Dankje. Jou jas is ook leuk! Het model is alleen niet voor mij geschikt, door die boord aan de onderkant kruipt hij bij mij steeds omhoog. Of ik moet een veel te grote maat nemen, want ik heb een best wel lang bovenlichaam. En bij de mouwen is het echt stof toch? Daar kleeft de sneeuw bij mij altijd aan vast, waardoor het dus ijs wordt.
Maar de kleur en print is wel echt heel leuk. Een grijze broek zal er inderdaad wel goed bij passen. Alles hetzelfde vind ik zelf ook altijd over the top.
Ja hij kruipt inderdaad wat omhoog. Ik heb niet echt een lang bovenlichaam, ben vrij klein.
Ik heb geen last gehad van dat het ijs werd. Moet nu wel eerlijk zeggen dat ik niet weet wat er aan de mouwen zit.. heb de jas niet hier, dus kan niet checken.
felinetibor schreef:Oh pfieuw, dan ligt het toch niet alleen aan mij haha. Maar, daar kan ik niet tegen en dan doe ik die jas dus ook nooit meer aan. Beetje zonde om zo'n jas dan te gaan kopen. Ik moet dus altijd zonder zo'n strakke band en er moet absoluut geen stof aan zitten.
Verder heb ik vast nog wel wat eisen.
JoanneArnhem schreef:Wij gaan dit jaar voor het eerst skieen....hebben geboekt vanaf 5 feb. in Chatel. Zwager en schoonzus skieen al lang en vroegen ons al jaren mee...nu hebben we voor het eerst gezegd dat we het doen.
Vriendlief en ik nemen les, 5 dagen, alleen vriendlief ziet geen gevaar en ik wel....![]()
Dus dat word leuk!
Heb er super zin in!
Ski's huren we, wil alleen wel eigen jas kopen...broek lenen we ook...maar om nou 200 euro voor een jas te betalen....Zijn die jassen van bijvoorbeeld MountainPeak (huismerk Scapino) een beetje normaal? Of kan ik toch beter maar geld uitgeven voor een degelijke jas (of 2?)