Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
millie schreef:Ik woon helaas niet in het noorden.
Wel knap dat hij al over de oceaan is gegaan.
Jacqvaliant schreef:Wat leuk!, wij doen ook aan geocaching maar hebben bijna heel Texel al leeg gespeeld dus moeten wel naar de vaste wal. Gisteren langs Ooteman in Hoogkarspel geweest en op de terug weg door 't Zand, daar zitten 2 hele gave! Die zijn echt super leuk en goed verstopt.
bertie schreef:TB's moeten reizen, dus het is een kleine moeite om een paar mee te nemen!
Grit schreef:Bij ons ligt het eigenlijk teveel stil. Elke keer als ik dit topic omhoog zie komen, bedenk ik me dat we toch wat vaker weer op pad moeten. Je komt er op zoveel leuke plekken mee. Maar op de een of andere manier komt het er niet van.
Jacqvaliant schreef:We gaan binnenkort een weekendje/ dagje naar new castle in Engeland en ja hoor je raad het al daar moet er gewoon 1 gevonden worden. Haha
Jacqvaliant schreef:Ja hoor morgen is het zo ver! Dan gaan we naar New Castle! De gps ligt al klaar met gevulde 'snelle' caches voor bij IJmuiden en in New Castle zelf. Ik hoop date we een beetje wijs worden van de gps in the U.K. zonder kaart eronder. Het zou wel gaaf zijn om er minstens 1 te vinden! Goed weekend iedereen.
Jacqvaliant schreef:Er zijn mensen die een cache-vakantie organiseren. En daar horen wij ook bij.En we zijn weer terug, helaas NIKS gecached in New Castle. De dag ging zo snel voorbij! Nu hebben we dus een goed excuus om binnen kort nog een keer te gaan en dan toch echt wel ff langer.