Weet iemand of je ook vantevoren kan zien met de reisplanner of je in een treinstel met WiFi komt te zitten? Zou wel erg handig uitkomen Ik weet wel dat ik 99% zeker een nieuwe koploper heb namelijk, maar geen idee of er al WiFi inzit...
Ja, klopt, als er een scherm in zit, zit er meestal ook internet in. Hij pakt 'm alleen niet op m'n Ipod, heel vreemd. Iemand enig idee hoe dat komt? Hij kan wel gewoon verbinding maken, maar als ik dan naar internet ga, doet 'ie het niet..
Ik zat laatst ook in zo'n nieuwe. Moest je op knopje drukken om de deur te openen En bij het balkon zat een bankje, die zag er wel relaxed uit tis dat ik een klasgenootje zocht, anders was ik mooi daar gaan zitten
Geweldig, gister reed onze trein 3x niet, dus kon ik mooi anderhalf uur wachten voordat ik eindelijk eens thuis was. Voel de bui van het winterweer al helemaal hangen!
Ik zat gisteren in een koplover tussen utrecht en Leiden, dat is echt een hele verbetering qua comfort in vergelijking met de dubbeldekkers. In de koploper kan ik lekkerder lezen.
Ja, dat zie ik steeds vaker, dat de koplopers ook naar Leiden gaan!
Ik had vandaag een conducteur: "Deze oproep is voor de machinist, we hebben 6 bakkies bij ons." Zag je een aantal mensen verdwaasd kijken, van huh, wat betekent dat nou weer? Wel grappig als je dan weet waar hij het over heeft.
Vandaag was de NS ook weer een beetje van slag, de sprinterjes tussen Rotterdam/Den Haag en Gouda Goverwelle waren koplopers geworden, maar ze reden wel netjes op tijd.