Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Denver heeft een heerlijk klimaat. Het kan er in de zomer behoorlijk heet zijn, maar het koelt wel lekker af. Het is een droog klimaat, je hebt er dus geen last van veel plakkerige zweettoestanden.
Ik ben gek op Denver! Als je vanuit de stad richting de Rocky Mountains rijdt ... aaarggghhh, zo mooi!
Tip: middagje naar Boulder, een ritje naar Nederland (ja, zo heet het dorpje), Rocky Mountain NP. Gaan jullie met de auto van Denver naar Vegas? Daar kan je iets héél moois van maken!
Li_lee_yang schreef:Ik ga er eigenlijk vanuit dat mijn vriend ze tante, neef en nicht een auto hebben, zij wilde ons sowieso dingen laten zien. en met een beetje geluk mogen we hun auto lenen.
Kan je daar eigenlijk ook een beetje fietsen? of zit je te snel in de bergen? (Een beetje berg kunnen we wel handelen)
Floridian schreef:Ik heb in het voorjaar nog in Inverness gezeten en ga misschien in november weer.Wij gaan wederom (na 2004 en 2008) weer naar Inverness, Florida, naar het Van Der Valk park. We (me, hubby, dochter 10, zoon 13) vertrekken 3 juli (AMS-Londen Gatwick, vanaf Londen met Virgin Atlantic naar Orlando), dan op 29 juli weer terug.
Zoonlief speelt honkbal, dus Tampa Bay Rays vs. Boston Red Sox op 6 juli en 26 juli!
Floridian schreef:Daar heb ik nog nooit van gehoord.Li_lee_yang schreef:Ik ga er eigenlijk vanuit dat mijn vriend ze tante, neef en nicht een auto hebben, zij wilde ons sowieso dingen laten zien. en met een beetje geluk mogen we hun auto lenen.
Kan je daar eigenlijk ook een beetje fietsen? of zit je te snel in de bergen? (Een beetje berg kunnen we wel handelen)
Let op: auto staat geregistreerd op woonadres. Als jij erin rijd, zonder hun, ben je een joyrider!
Citaat:Ik heb in het voorjaar nog in Inverness gezeten en ga misschien in november weer.
Citaat:Let op: auto staat geregistreerd op woonadres. Als jij erin rijd, zonder hun, ben je een joyrider!
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Wat wel een probleem is dat de verzekeringen op naam zijn en niet op voertuig dus het is belangrijk dat je even goed uitzoekt hoe dat bij je familie is.
Het bedrijf waar ik vorig jaar werkte had er gewoon voor gezorgd dat ik netjes verzekerd in een auto rond kon rijden.
Katja schreef:M&M world in Orlando stelt echt niets voor, NY en Las Vegas waren veel groter.
Wij zaten inderdaad ook op het park van Van der Valk. Ik heb een supertip voor je qua eten. Namelijk in Inverness bij Little Italy. Echt te leuk en de lekkerste broodjes die ik ooit op heb.
Katja schreef:Wat ik overigens ook heel erg leuk vond om te doen was een kano tocht. Kan over Crystal River en op de Withlacoochee River. Wij hebben de laatste gedaan, heel mooi en omdat je stroomafwaarts gaat ook niet heel vermoeiend.
Edit: verslagje: [BEU] Fotoverslag vakantie Orlando/Inverness