Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MacavityL schreef:@Unseen - Cambridge is wel erg gaaf!
En morgen naar Oxford, en dan trek ik weer verder. 
maar dan moet ik even graven. Ik kan je dan iig vertellen waar je beter niet naartoe kunt, althans niet voor twee weken.

eenvoudig, schoon hotel aan de Lancaster Gate bij het Hyde Park. In de wijk Paddington. 

met dus ook een vestiging in Londen. Ik heb er begin vorig jaar een paar nachten geslapen en afgelopen zomer in een van hun Berlijnse hostels. Is me beide keren prima bevallen. 

. Het is mijn profielreis/eindreis. Ik heb er echt onwijs veel zin in! Ik zit in een leuk hostel (als het goed is) midden in Londen, zo gaaf!

hun vega-lasagne is ZO lekker
Kun je bijna alles wel vinden en voor hele fijne prijzen inderdaad.
Berdien schreef:Precies kleine supermarktjes ben ik eigenlijk overal wel tegen gekomen
En de Tesco.. damn ik mis de Tescohun vega-lasagne is ZO lekker
denk alleen niet dat het lekker blijft
Unwritten schreef:MarcoBorsato schreef:Tesco zit overal en is supergoedkoop! Er zitten trouwens wel grote supermarkten in London, vlak bij Hydepark zit een grote dure, maar Tesco is net zo fijn en kost niets!
In het winkelcentrum bij Queensway?
Queensway zit zowiezo een grote Tesco. En een Spar
Unwritten schreef:Berdien schreef:Precies kleine supermarktjes ben ik eigenlijk overal wel tegen gekomen
En de Tesco.. damn ik mis de Tescohun vega-lasagne is ZO lekker
Ik wil in januari wel wat voor je meenemendenk alleen niet dat het lekker blijft