Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Weet niet wat je allemaal mee wil zeulen. Maar persoonlijk denk ik dat je aan een heuptasje genoeg hebt. Ik zou zoiets nemen, omdat je die voor je kan dragen, en evt met een shirt er overheen. Minder zakkenrol gevoelig zo als een tas over je schouder.
Sissi87 schreef:ik zoek nog een handige tas om mee te nemen. Wij nemen wel een koffer mee voor onze kleding etc. Maar als je op excursie gaat moet ik ook nog een tas hebben.
Ik heb thuis wel een eastpak liggen, maar krijg snel last van m'n rug en schouders (doordat je stiekem toch altijd te veel meeneemt) Heeft iemand nog een goede tip voor een tas (liefst ook een beetje anti-diefstal)
En is een heuptasje als extra ook fijn om mee te nemen? Of raden jullie dat juist af?
Storm76 schreef:Hoi allemaal!!
Ik ben 2 jaar geleden in Egypte geweest en ga dit jaar weer.
2 jaar terug was ik in Makadi Bay bij Sol-Y-Mar Club Makadi, was echt heel leuk maar wel rustig, gelukkig wilden mijn vriend en ik dat juist.
Dit jaar trouwd een vriend van ons met een Egyptisch meisje, zij is niet moslim maar christelijk en helemaal westers. Wij vliegen eerst een weekje naar Sharm el Sheikh toe en daarna vliegen we naar Caïro voor de trouwerij, dan blijven we daar 2 dagen en vliegen terug naar Sharm voor de laatste 2 daagjes voordat we weer nar huis gaan.
Op zaterdag 3 oktober willen we weg voor 11 dagen, maar het hotel is nog niet geboekt. We denken aan het Reef Oasis Beach Resort, mijn vriend is daar vorig jaar ook geweest met een vriend van hem, en dat is hem goed bevallen, maar als iemand een ander leuk idee heeft, graag!
We willen sowieso minimaal 4 sterren, een zeer goed rif voor de deur (we zijn gék op snorkelen) en het moet gewoon netjes zijn, ook met goed eten. Ideetjes?
Storm76 schreef:Die heb ik ook zien staan ja op zoover, kreeg ook een mooi cijfer, ben je daar geweest?
Ligt het aan het strand of moet je met een busje? Kan je goed snorkelen daar?