Bij het zin van de foto's begint het bij mij ook weer te kriebelen! Moet van mij eigen foto'tjes ook nog een album maken...... zucht, wil wel direct terug!
ellepel
Geplaatst: 07-09-09 19:17
we zijn een week geweest,hadden all inclusive en hebben echt een hele week liggen niksen op het strand was ik ook wel even aan toe. hadden ook geen zin om verder nog wat te bekijken hoor,zon zee en strand was even genoeg.
ohw ja en veel eten
Guess001
Geplaatst: 09-09-09 09:07
Wij gaan ook nog een weekje! Lekker relaxen; lezen en lekker eten & drinken! Maar ook scootertjes huren denk ik. Kefalos en Troulos Beach zijn dus echte must sees?
Ja Falbala! Maar ook super: in Zia eten bij zonsondergang! En Magic Beach en Golden Beach! Eet op Troulos Beach een griekse salade bij het mini eettentje, zooo lekker!
Let wel goed op het staat niet heel duidelijk aangegeven, dus neem een goed kaartje mee. Een handgeschreven bordje geeft een strand aan soms !
Veel plezier!
Tyke
Geplaatst: 15-09-09 23:58
zo ben ook weer terug uit Kreta. Gisteren weer de voeten op Nederland kikkerland gezet.
Was erg mooi en erg leuk. Leuk appartement en leuk dorpje. En veel gedaan. En ik heb een dolfijn gezien joehoeeeeee
Whoeoeeoooeoe Zondag is het zo ver ik vertrek naar Rhodos met mijn Pappie en Mammie en ja het is onderschool. maar als je nadenkt weetje waarom. want niet iedereen krijgt zomaar vrij;D
Vannacht terug gekomen uit Kreta (15 dagen). Was heerlijk...... weer viel alleen wat tegen. Het begon net de laatste dagen weer super te worden, maar ja........ Verder veel gedaan en gezien. Dolblij dat we NIET naar Chersonissos zijn gegaan. Zijn er met de auto heel ff geweest en was zoooo blij dat we weer weg konden. Net als Malia Gouves was leuk plaatsje. Wel wat toeristisch ook, maar prima te doen
Tyke
Geplaatst: 19-09-09 12:36
Weer kon idd beter. Wij hebben waarschijnlijk overlapt. Zaten jullie in Gouves? Ik zat in koutouloufari dat ligt iets onder chersonissos maar was ook erg leuk plaatsje met leuke straat met eettenten en winkeltjes. Vond Chersonissos niet heel erg verkeerd zelf. De straat en boulevard dan. Niet dat we er echt heel laat nog geweest zijn. Maar was blij dat ik daar niet in een appartement zat dat wel. Malia vond ik zelf echt helemaal niets.
Hebben jullie nog wat leuks gedaan in de 15 dagen?
Ja zat in Gouves Koutouloufari leek me ook erg leuk
Ben ook niet overal in Ch. geweest hoor, maar vooral in het appartementen deel (bij Starbeach) waar we anders een app. hadden gehad en was blij dat dat niet zo was
We hebben 8 dagen een auto gehuurd en veel gezien/gedaan. Samaria-kloof, Lasithi-hoogvlakte, Vai (tegenvaller), Spinalonga, Agios Nikolaos (+ een súper mooi strandje daar in de buurt), Knossos etc. Was erg leuk.
Alleen onderweg naar huis van de Samariakloof 's avonds kwam het met bakken uit de lucht, was het donker en kregen we een lekke band met de auto. Geen feestje langs zo'n onverlichte "snelweg" met al die bochten Pffff, doodeng!
Tyke
Geplaatst: 19-09-09 19:21
Starbeach ben ik niet al teveel geweest. Hebben ook bewust gekozen om niet in Cher. zelf te zitten. Verder is het wel leuk hoor.
Balen dat je aan einde van de samariakloof zulk slecht weer had en ook nog een lekke band. Wij hebben hem ook gelopen maar waren met de bus. Hebben Samariakloof, Imbroskloof gelopen, Agios Nikalaos (vond ik erg leuk), Elounda, Spinalonga, Ielepetra (of hoe je het ook schrijft) , Retymnion, Heraklion. Dit was het ongeveer denk ik.
Vind juist de verschillen tussen de griekse eilanden zo leuk Vond het niet minder dan Rhodos of Chios Verder nog nergens geweest....... mijn ouders waren tegelijk met ons op Samos, maar die vonden dat weer niks, dus weet niet of dat mijn volgende keuze is.
Denk dat het van het voorjaar een weekje Santorini wordt
Ja klopt..... het is ook maar net wat je wil in een vakantie.
Tyke
Geplaatst: 22-09-09 02:24
Smaken verschillen enorm denk ik. Ik heb genoten op Kreta. Vond het een prachtig eiland. Mooie rotswanden aan de kust. Helaas weinig foto's ivm bus. Kon dus niet even uitstappen. Maar tja de een vind dit mooi en de ander dat. En gelukkig maar.
Ik ga bijna ieder jaar naar Griekenland. Dit jaar weer naar de Ionische zee geweest. Eilandhoppen met een zeilboot. We zijn begonnen op Corfu en naar afgezakt naar Kefalonia De foto in mij Avatar is op Kastos genomen. Zal eens kijken of ik nog een paar mooie foto's kan vinden van dit jaar.
Zelfstandig. Ja ik kan het echt aanraden. 3 jaar geleden zijn we vanaf Lefkas rondom de Peloponesos gezeild.
Wow! Griekenland op zijn mooist. Je komt op plekken waar je anders eigenlijk niet komt. Gewoon in een baai je anker laten zakken. Schildpadden en dolfijnen gezien... Echt fantastisch.
Bij mij staan nu de Cycladen hoog op het lijstje...maar dat is met jonge kinderen niet goed te doen.
Ook mooie om te doen met de zelboot zijn de Dodecanese. Zooo anders dan de Ionische eilanden.