Geen idee of er nog iemand meeleest
Maar al vroeg bezig, goed uitgerust na een stuntkoe gisteravond die een hele grote bescherm engel heeft kennelijk.
Tot twee keer toe op een krappe meter na gepasseert door een voorbij jagende auto. Ze stond precies achter de heuvel midden op de doorgaande weg in de schemering.
het is dat ik afval wilde wegbrengen naar de gemeente container anders had ze in het donker rondgelopen. Brrrr moet er niet aan denken.
Uiteindelijk al bellend met de buurboer (die uiteindelijk de eigenaar maar per auto is gaan waarschuwen omdat haar telefoon raar deed met contacten
)de jongedame in kwestie de tuin van een andere buur (die met paarden) in kunnen jagen. Lang leven paarden ervaring.
Na een eeuwigheid op wacht staan met de buur zodat ze niet de weg op kon lopen weer. die ik goddank al bellend en kloppend kon waarschuwen al koe tegenhouden omdat ik ook niet wist hoe de paarden en veulens zouden reageren (niet
spelen is leuker).
Uiteindelijk kwam de buurboer en de eigenaar en nog iemand met drie autos aanzetten om de jonge dame weer in haar wei te krijgen. Dat was nog even een klusje en een hoop draden losmaken ook. Ze bleek uiteindelijk gesprongen over de heining. Toen alles achter de rug was was het donker en ik koud in korte broek en blote voeten in een paar crocs.
Nu alweer een bult jam gemaakt, mijn papa slaapt nog dus ik ga rustig door met jam maken en daarna augurken inmaken ook.