Fijn om te lezen dat dat wel kan. Maar idd teveel stroom slurper kan ik me ook niet veroorloven.
Vanmorgen zoet bezig geweest. De lucht is goddank ietsje minder erg aan het worden trouwens. De kliko daarentegen
die staat nu aan de weg te meuren omgeven door vliegen.
Rondom meeste gemaaid en drie acculadingen leeg gemaakt. Ik dacht tegen 11 na accu nummer 1 ah langzaam omkleden en klaarmaken voor de afspraak van 1130. Meteen ging de telefoon de man was veel te vroeg maar kon het niet vinden. Affijn na 15 minuten uitleg en aan de weg staan was hij er. En ik zag eruit als een verwilderde boskabouter onder de grasvlekken, geen bh, gore handen en schattige smerige laarzen
De deur gewezen, heel rap even gefatsoeneerd en weer terug. Volgende week komt de offerte. Kwa vloer in slaaphuisje wordt na de vakantie. Al zijn werkzaamheden liepen gruwelijk uit en eind volgende week is zijn vakantie ook. De eerste week van de vakantie van gv is nu gepland. Ipv opkrikken zijn wat extra handen nodig. Daarna redden ze zichzelf wel weer.
Ook de drempel komt dan. En hoe dan ook dit jaar moet er iets aan de balken van de bovenverdieping gedaan worden. Hij gaat nadenken wat de meest prijsfijnste oplossing is, hout, beton of staal en dan de huidige balken vervangen of extra tussenplaatsen. Ook volgt er dan een rondom check vrij snel of alles nu inderdaad stabiel en scheur vrij is nadat al het extra hout weg is en de boel heeft kunnen stabiliseren weer daarna. En eventueel reparatie of aanpassing. Dat zal financieel slikken worden
maar dan heb ik ook een stuk meer rust en is het meeste klaar.
Vandaag alleen nog woonkamer ombouwen, bank en bedbank verplaatsen en tussendoor de tour etappe kijken.
Wat me opvalt trouwens onderweg nagenoeg geen enkelevlieg op de voorruit, en hier nu ook weinig bijen en vlinders (alleen de kolibrievlinder laat zich goed zien en een enkele kleine vlinder) en ook veel minder zwaluwen. Geen idee waar die in de afgelopen weken zijn gebleven maar best zorgelijk