Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Er staat toch ook Miami en omstreken?Een hele week in Miami? Poeh, dat is lang. Huren jullie een auto? Dan zou ik vooral buiten de stad gaan kijken, die heb je na 2 dagen wel gezien. Maar dat is mijn mening
Nadir schreef:Ik ga ook maar eens een planning maken voor New York. Mocht iemand iets (niet standaards) weten dat ook leuk is voor een 12 jarige en een 10 jarige dan hoor ik her graag!
miccamaaike schreef:Iemand ervaring met de Antelope Canyon?
Ik twijfel of we die boeken en welke we dan boeken: de Upper of de Lower. Of toch op zoek naar een meer onbekende canyon. Kwam ook nog Canyon X tegen als optie, iemand daar geweest toevallig?
Connaisseur schreef:SdaphneS schreef:Wij gaan in april naar Miami en dan een cruise maken door Caribisch gebied. Ook nog een weekje Miami en omgeving. Iemand nog tips voor must sees in Miami en omstreken?
Wij hebben een city bike gepakt en miami beach rond getourt, een erg leuke manier om de stad te zien. En zeker gaan eten op Espanola way. Wij zaten bij Hosteria Romana, schijnbaar erg populair (en duur) maar erg leuk gehad.
Nadir schreef:Een hele week in Miami? Poeh, dat is lang. Huren jullie een auto? Dan zou ik vooral buiten de stad gaan kijken, die heb je na 2 dagen wel gezien. Maar dat is mijn mening
Nessie schreef:The Keys en Everglades kun je leuk heen vanuit Miami. Daarnaast vermaakten wij ons altijd goed op South Beach en bij Espagnola Way. Nu waren we ook wat jonger en gingen ook vaak uit, dus rustige dagen op het strand waren ook welkom.
Katja schreef:Er staat toch ook Miami en omstreken?
In Miami vind ik de Wynwood walls er leuk. Niet alleen de beschilderingen maar ook een leuke wijk met veel hippe eettentjes.
Holocaust monument in Miami is super mooi.
Je zou via de Everglades naar Naples kunnen rijden en daar een overnachting doen en dan de volgende dag weer terug. Kan ook op dezelfde dag heen en weer als je dat zou willen.