Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Bijzonder, ik heb in zowel Winterberg als in Bottrop geen dronken mensen op de latten gezien. Men moet vaak ook nog naar huis rijden en gelukkig doen de meesten dat netjes zonder drank op.
WillemYntJee schreef:Wat een heerlijke fotos en filmpjes!
Wij rijden over 3 weken vanuit noord Nederland over Duitsland naar Zwitserland.
In Frankrijk kennen we de aires waar we goed kunnen stoppen wel, maar in Duitsland niet.
Iemand nog aanraders op de route Düsseldorf, Frankfurt, Stuttgart? Liefst met een klein speeltuintje oid voor de kinderen (2 en 4).
Earth schreef:Hoezo hebben ze dat bij jullie niet Judith? Of zitten jullie daar te ver weg van het gebied?
JudithO schreef:Earth schreef:Hoezo hebben ze dat bij jullie niet Judith? Of zitten jullie daar te ver weg van het gebied?
Ik heb zelf geen kinderen hoor. Ik bedoelde meer voor mezelf toen ik vroeger ooit nog een schattig Judithje was
Opisop, gaaf! Heerlijk om uit zulke mooie gebieden te kunnen kiezen. 3 ook echt binnen een half uurt, toe maar.
Felien_Kyra schreef:Jaaaa nog een nachtje slapen en dan vertrekken we morgenavond om 23.00 uur naar Oostenrijk, Leogang!
Ben lekker al de hele dag bezig met rommelen in huis, rondom de paardjes en druk met de koffer inpakken.
Edit: haha mijn vraag is door mezelf al beantwoord
JudithO schreef:Ik heb trouwens een paar jaar geleden nieuwe skischoenen gekocht. Deze zijn toen met verhitting ook naar mijn voeten gevormd en er liggen zooltjes in. Maar toch heb ik tijdens het skiën al heel erg snel last van tintelende voeten.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zou het kunnen dat de schoenen na een aantal jaar (ik denk 4) weer opnieuw gevormd moeten worden?
Ze zijn in feite alleen in voorjaar 2019 een week gebruikt en nu deze winter pas weer.
JudithO schreef:Ik heb trouwens een paar jaar geleden nieuwe skischoenen gekocht. Deze zijn toen met verhitting ook naar mijn voeten gevormd en er liggen zooltjes in. Maar toch heb ik tijdens het skiën al heel erg snel last van tintelende voeten.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zou het kunnen dat de schoenen na een aantal jaar (ik denk 4) weer opnieuw gevormd moeten worden?
Ze zijn in feite alleen in voorjaar 2019 een week gebruikt en nu deze winter pas weer.