Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 12:55

Wel echt super leuk om wat meer te horen over de geschiedenis!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 09:31

Heb jij het niet van de familie gekocht dan?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-25 10:01

Nee van nederlanders die ik nooit gezien of gesproken heb via een makelaar. Ik wist dat overigens niet :+ zij hebben het gekocht leegstaand maar geen idee van wie. :n Ik had al lang nagevraagd overal maar pas geleden dus de juiste mensen getroffen en iemand die een naam wist. Ik kreeg te horen voor die tijd van leeg voor 60 jaar, leeg voor meer dan 80 jaar en alles daartussenin. Café was al snel duidelijk, dat kwam steeds terug en de Jean dook opeens op via de belasting aanslag :+ en de reden van te koop staan voor mij daar heb ik ook ontelbare redenen voor gehoord :P

Ik merk wel aan mijn hoofd dat ik daar had moeten/willen zijn en halsoverkop ben vertrokken. Maar ik moet nog even wachten :') . Wel het weekend goed gebruikt door dingen met zijn tweeen te doen. Dat was wel fijn en erg zeldzaam helaas. Er zat zowaar niks tegen behalve stortregen :j

alles kwa dialyse nu bevestigt ook. Ik kom daar net met vakantie aan, vloer zal niks worden tot september vrees ik. Ik hoop dat ik mijn bed nog geleverd kan krijgen -O- en de twee afspraken hopelijk dat die niet sceef gaan ook door vakantie. Het is niet anders :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-25 14:42

Even een kort berichtje, geen frankrijk maar hardstikke achterhoek :D :P

Ik ga de baan op in de zwaargewicht klasse *\%/* Rollys royce had nog een plekje naast de bestuurder in de rolstoel kon ook maar een gewone stoel zal comfortabeler zijn. En dan nog voor iemand een plekje. Als blijkt dat ze die plek niet volkrijgen ga ik gewoon lekker achterop. En nog beter gv mag ook mee *\%/*

Ik ben daarna waarschijnlijk hardstikke "stuk" maar dat heb ik er graag voor over. Zo tof
*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* :D

we zijnop vrijdag ochtend cross genoten. Ik ga de baan op ook in de zwaargewicht klasse *\%/* Rollys royce had nog een plekje naast de bestuurder in de rolstoel kon ook maar een gewone stoel zal comfortabeler zijn. En dan nog voor iemand een plekje. Als blijkt dat ze die plek niet volkrijgen ga ik gewoon lekker achterop. En nog beter gv mag ook mee. Een van de weinige wensen die ik nog had, ooit een keer met de cross meedoen *\%/*

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 18:56

Echt geen idee waar je het over hebt....

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-25 20:53

Ah zwarte cross ken je wel? Daar zijn "cross" klasses als in neem een voertuig brommer of wegmotor, maak daar wat leuks van en dan per klasse de cross baan op rondjes rijden (geen wedstrijd, ja wie de mooiste wagen heeft). En ze hebben sinds een jaar of twee een speciale wagen waarin je meekan met rolstoel. Zodat je ook eens de baan ervaring hebt wat normaal nooit lukt als je blijvend in de kreukels ligt. Die wagen heet Rolly's royce een omgebouwde dodge. En er was plek dit jaar :D dus ja daar word ik erg blij van *\o/*

https://www.instagram.com/reel/C9hazejgnA0/ :))

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 21:17

Wat gaaf Karuna :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 11:42

Oh wat leuk! Lijkt me gaaf om te doen, have fun!

Uiteraard verwachten we foto's! :D *-:)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 13:02

Wat een gaaf idee. Fijn dat je meekan!!

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 18:48

Wat een gaaf idee! Super leuk voor je, veel plezier! We willen natuurlijk wel foto’s, dat begrijp je :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-25 18:55

:D uiteraard :)) voor zover dat kan, op de baan zal ik mijn handen goed nodig hebben om niet te stuiteren (eraf dan :P )

Maar #zin an. Al was er vandaag een kleine hickup en zit gv met een zootje hechtingen in zijn mond. :(:) Goddank een goed spoedtandarts redelijk dichtbij met tijd ook, een kleine nawee van iets van een paar weken geleden -O- . helaas ging daardoor onze dagplanning de mist in, rockmiddagje werd precies een uur ipv de hele middag en deel van de avond. Maar vrijdag de helm zou moeten lukken is hem verzekerd. :+ Daar hopen we dan maar op. Anders kan hij niet mee en dat zou jammer zijn toch.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-25 16:12

Kleine wijziging. Mijn papa gaat met gv na zijn hand wond controle volgende week vrijdag richting frankrijk. Ik kan goddank een paar dagen eerder daardoor en hopelijk nog op tijd voor mijn bed levering, dan volgt een kleine schuiving met meubels zodat mijn papa beneden kan slapen ook.

Komend weekend de bus even volstampen met een bietenmolen en in ieder geval de metalen ombak van ibc vat zodat ik mijn hout kan gaan omzetten in de schuur.

Maar eerst zwarte cross *\%/* zin in :D :))

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 23:20

Veel plezier! Wij mogen morgen weer een paar dagen :)

Pakken zondag in Corcieux het smederij festival hopelijk mee :)