Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zij hebben het gekocht leegstaand maar geen idee van wie.
Ik had al lang nagevraagd overal maar pas geleden dus de juiste mensen getroffen en iemand die een naam wist. Ik kreeg te horen voor die tijd van leeg voor 60 jaar, leeg voor meer dan 80 jaar en alles daartussenin. Café was al snel duidelijk, dat kwam steeds terug en de Jean dook opeens op via de belasting aanslag
en de reden van te koop staan voor mij daar heb ik ook ontelbare redenen voor gehoord
. Wel het weekend goed gebruikt door dingen met zijn tweeen te doen. Dat was wel fijn en erg zeldzaam helaas. Er zat zowaar niks tegen behalve stortregen
en de twee afspraken hopelijk dat die niet sceef gaan ook door vakantie. Het is niet anders
Rollys royce had nog een plekje naast de bestuurder in de rolstoel kon ook maar een gewone stoel zal comfortabeler zijn. En dan nog voor iemand een plekje. Als blijkt dat ze die plek niet volkrijgen ga ik gewoon lekker achterop. En nog beter gv mag ook mee 

Rollys royce had nog een plekje naast de bestuurder in de rolstoel kon ook maar een gewone stoel zal comfortabeler zijn. En dan nog voor iemand een plekje. Als blijkt dat ze die plek niet volkrijgen ga ik gewoon lekker achterop. En nog beter gv mag ook mee. Een van de weinige wensen die ik nog had, ooit een keer met de cross meedoen
dus ja daar word ik erg blij van 
uiteraard
voor zover dat kan, op de baan zal ik mijn handen goed nodig hebben om niet te stuiteren (eraf dan
)
Goddank een goed spoedtandarts redelijk dichtbij met tijd ook, een kleine nawee van iets van een paar weken geleden
. helaas ging daardoor onze dagplanning de mist in, rockmiddagje werd precies een uur ipv de hele middag en deel van de avond. Maar vrijdag de helm zou moeten lukken is hem verzekerd.
Daar hopen we dan maar op. Anders kan hij niet mee en dat zou jammer zijn toch.
zin in

erg kort nachtje maar geslaagd.

uiteindelijk genoeg ruimte om de loco arena (een afgeschermd stukje met publiek en speaker) vier bochten aan een stuk driftend door konden gaan.
De chauffeur kon zich goed uitleven.
en Madness live als net geen puper ze live gezien op mijn 18e en nu weer
. Het was zo een gekkenhuis afgelopen nacht met drukte dat we pas tegen 2.30 bij mijn bus waren (er was geen doorkomen aan met de rolstoel, onverantwoord druk) waardoor we ruim 1,5 uur hebben moeten wachten voor we doorgelaten werden door de security om te vertrekken te voet. en het was te druk om te gaan rijden. We moesten blijven waar we waren van de politie daarom en niet de weg op gaan. Daardoor konden we vanmorgen vroeg pas vertrekken voor we weer in de campig file stonden alleen dan tegen de rijrichting in 
mytgard schreef:Leuk zeg die cross...
Gelukt prairy? Was dat festival niet op zaterdag? Volgens Google wel in ieder geval....
Veel smederijen!
de koelkast in de keuken heeft kuren gehad. Lampje brandt wel maar niks koel of bevroren.
De lucht in de keuken nu (en helaas deels ook kamer) is walgelijk.
Alles in een vuilniszak gedaan, hopelijk komen ze de kliko vrijdag legen. Anders ligt het nog een week te stinken.

de koelkast is al twee keer verhuisd en een maandenlange opslag tussendoor
het was destijds een met een deukje en korting lang geleden. Ik ga even nadenken, hij 15/18 jaar oud zo niet ouder of een kleine 10 jaar. Maar voor zover ik kan nagaan is hij van de eerste leeftijd. Maar tot kort een fijne goedwerkende zuinige koelvries combinatie. Na veel proberen kom ik erachter dat ik niets meer hoor. Lijkt erop dat de pomp het begeven heeft.
, die houtworm bestrijding, daklekkage, nieuw bed en matras twee hoofdkussens die op waren en twee weken geleden helaas twee nieuwe prisma glazen ivm die nare rotkras van laatst en ook mijn oude tv begint langzaam aan op te geven en is de vervanger nu in de camper mee. Bij gv begaf de tv het 10 dagen geleden, ongeveer dezelfde leeftijd (17/18 jaar) en de aardig geprijsde tv bevalt goed, dus een zelfde gekocht voor hier. Kortom een nogal fikse aderlating financieel waar ik heel wat maanden van had kunnen eten.
gelukkig is de vuilcontainer nu vrijdag aan de beurt.
) tomaten hangen eraan maar de struiken spartelen snakkend naar water. De groentes gaan matig ook ivm droogte en rupsjes zie ik.

ik heb juist een dubbele grote nodig met een drievaks vriezer onderin en de koelkast boven en die zijn lastiger te vinden tweedehands. Ik moet even zien welke ik pas heb opgehaald bij iemand. Die is hoog en staat in de garage maar ik weet niet meer wat voor type. Die in de schuur is koelkast beneden en vriesvakje met 1 plank boven.

hoosbuien en stortregens vanavond. Nu komt de beloofde nattigheid wel.