Nee van nederlanders die ik nooit gezien of gesproken heb via een makelaar. Ik wist dat overigens niet
zij hebben het gekocht leegstaand maar geen idee van wie.
Ik had al lang nagevraagd overal maar pas geleden dus de juiste mensen getroffen en iemand die een naam wist. Ik kreeg te horen voor die tijd van leeg voor 60 jaar, leeg voor meer dan 80 jaar en alles daartussenin. Café was al snel duidelijk, dat kwam steeds terug en de Jean dook opeens op via de belasting aanslag
en de reden van te koop staan voor mij daar heb ik ook ontelbare redenen voor gehoord
Ik merk wel aan mijn hoofd dat ik daar had moeten/willen zijn en halsoverkop ben vertrokken. Maar ik moet nog even wachten
. Wel het weekend goed gebruikt door dingen met zijn tweeen te doen. Dat was wel fijn en erg zeldzaam helaas. Er zat zowaar niks tegen behalve stortregen
alles kwa dialyse nu bevestigt ook. Ik kom daar net met vakantie aan, vloer zal niks worden tot september vrees ik. Ik hoop dat ik mijn bed nog geleverd kan krijgen
en de twee afspraken hopelijk dat die niet sceef gaan ook door vakantie. Het is niet anders