Gianti schreef:Wij zijn nu in Tampa! Ziet nog wel veel schade van de orkaan, maar tegelijk voelt dat tot nu toe niet belemmerend
Hoe ligt het honkbalstadion erbij? Zit er weer een dak op?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SdaphneS schreef:Heeft er hier wel eens iemand vanuit Miami een cruise gemaakt?
Wij willen in de meivakantie naar Florida, maar nu zagen we dat vanuit Miami er veelschrijver cruises vertrekken naar Caribisch gebied. Dat lijkt ons ook wel wat. Iemand ervaring mee?
Nessie schreef:Ik heb wel eens een cruise naar de Bahama’s gemaakt vanuit Miami. Is goed bevallen en ik vind het (ook nu nog) erg goedkoop in verhouding voor wat je krijgt.
Fitzroy schreef:SdaphneS schreef:Heeft er hier wel eens iemand vanuit Miami een cruise gemaakt?
Wij willen in de meivakantie naar Florida, maar nu zagen we dat vanuit Miami er veelschrijver cruises vertrekken naar Caribisch gebied. Dat lijkt ons ook wel wat. Iemand ervaring mee?
Wel ervaring met een cruise door het Caribisch gebied maar niet vanaf Miami. Ik ben in La Romana, Dominicaanse republiek gestart. Super gaaf om al die eilanden aan te doen!
purny schreef:Hier ook even een vraagje mbt mijn vakantie in Vegas.
Er worden dagtochten aangeboden naar Grand Canyon en Hoover Dam of Antalope Canyon met de Horseshoe bend.
Welke Canyon is mooier?
Fitzroy schreef:Ze zijn zo verschillend, purny, dat ik een keuze niet te doen vind. Allebei prachtig maar op een andere manier. Hooverdam zou ik skippen.
Kun je niet allebei doen?
Margoooo schreef:Wij hebben net geboekt: gaan naar Seattle voor 12 dagen in Juni. Hebben 10 dagen daarvan een campervan gehuurd via Roadsurfers. Twijfelen nog over de exacte route, willen sowieso Olympic NP en Mount Rainier, en mogelijk North Cascades NP. Iemand tips voor deze regio?
SdaphneS schreef:Wij gaan in april naar Miami en dan een cruise maken door Caribisch gebied. Ook nog een weekje Miami en omgeving. Iemand nog tips voor must sees in Miami en omstreken?