Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En dan straks ook nog de lange vlucht naar NL...
Natsuki schreef:Pff, dat is helemaal niet fijn nee, ik vond het al rampzalig toen ik 3 daagjes aan het overgeven was op vakantie.![]()
Zijn er ook mensen die ruiterwinkels bezoeken? We hebben vrij dicht in de buurt van onze bestemming een Dover zitten, maar weet niet of dat echt iets is wat leuk is om een keer langs te gaan... Western shops vind ik sowieso al niet, wel jammer want ik ahd heel graag wat meegebracht voor iemand.
. Ik vond t dus niet echt de moeite waard helaas, denk dat die Amerikanen miss toch veel via internet doen?
Darah3 schreef:Dit keer heb ik een bacterie in mijn maag (die zorgt voor ontsteking), dus kan al 1,5 week nauwelijks eten.
Plus nog een blaasontsteking erbij bleek gisteren.
Gisteren heb ik bijvoorbeeld de hele dag geleefd op water en twee hapjes appel
. Heel veel beterschap!! purny schreef:Ik ben een leek met betalen met CC in Amerika. Kun je als je in een winkel(Starbucks ofzo) aangeven dat wanneer je met je CC betaald je het bijvoorbeeld wil afronden naar 10 dollar?

En m'n sjaalponcho 

*voegt handschoenen, gewone sjaal en muts toe aan lijst*
), hoe deden jullie het qua ontbijt? Aangezien je dat op eigen gelegenheid moet zien te regelen. Is dat niet heel onhandig qua organisatie?
Nog even de volslagen waanzin van mijn werk nog 6 dagen
trotseren en dan is het eindelijk zo ver

), maar je hebt vaak ook restaurantjes in de buurt of in het hotel waar je kan ontbijten. En soms heb je ook vrij kort na vertrek een stop (bijv na 45min). 

Toch de eerste keer zo ver weg, en ook de eerste keer sinds 9 jaar dat ik langer dan een dag of 10 op vakantie ben. Verste tot nu toe was Marrakech, en dat is maar 4 uurtjes vliegen. Qua cultuur wél een heel stuk verder weg.
maar met een groep van 40 man die overal en nergens gaat ontbijten, om dat dan weer op tijd ergens heen te krijgen... Zelfs met het ontbijt gewoon geregeld in het hotel heb ik wel meegemaakt dat mensen echt élke dag te laat kwamen
en wilde sowieso een vest meenemen, ik krijg het heel snel heel koud door airco.