Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paris_

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:16

En mbkaatje, klopt! Ga er van de week nog even kijken.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:19

Hmm dacht dat wij de vorige keer ook 3 dagen in december waren en toen hadden we de laatste dag echt zoiets van oke en nu :+ Omdat we alles al gehad hadden.

Nu hoef ik ook niet perse alle parades etc. te zien. Het gaat mij meer om de attracties :D
We hebben wel VIP kaarten voor de lichtshow

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:20

Hier ook niet per se de interesse in alle shows en parades, maar binnen 1 dag kunnen wij in alle attracties in beide parken waar we in willen en als we heel rustig aan doen 2 dagen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:21

Booooo schreef:
Hmm dacht dat wij de vorige keer ook 3 dagen in december waren en toen hadden we de laatste dag echt zoiets van oke en nu :+ Omdat we alles al gehad hadden.

Nu hoef ik ook niet perse alle parades etc. te zien. Het gaat mij meer om de attracties :D
We hebben wel VIP kaarten voor de lichtshow

Wij ook. Zijn zelfs de 3de dag op tijd weggegaan richting onze volgende bestemming.
Al hield een bommelding op het station ons wel eventjes op :+

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:26

Paris_ schreef:
Neverland schreef:
Alles alles gaat niet lukken in 3 dagen. Tenminste, mij was het niet gelukt en we hadden best een aardig tempo en was doordeweeks en geen vakantie.

Ik heb het denk ik wel wat rustiger deze keer. Aangezien studio's opengaat s avonds alleen voor de Veronica mensen op zaterdag. Ik heb gelezen dat dan de wachtrijen maar 5 minuten waren dus studio's doe ik zaterdagavond en de rest ben ik in het gewone park. :D

_O- Ik heb blijkbaar ook via Veronica geboekt. Zie het nu terug in de boekingspapieren haha!
Begrijp dus dat Walt Disney Studios dan voor ons open is ná 20.00?

Je moet eigenlijk ook helemaal niet teveel willen, dan vliegt de tijd echt aan je voorbij en dat is zo zonde!

Yes, speciaal voor ons *D

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:28

Oohnee ik ben daar echt voor het totaalplaatje hoor. :)) Wil alles zien en doen.
Hotel heeft een zwembad, dus daar moet ook nog even gebruik van gemaakt worden! Shows, parades, uiteten bij Inventions met de figuren, ik sla niks over. :')
Alle winkeltjes af, er móet iets mee naar huis. :D

Maar ik merk wel dat iedereen zo zijn eigen gevoel heeft bij Disney. Ik kom er echt al sinds kind en voor mij is het de totale beleving die 't m doet.
Het is voor mij veel meer dan een pretpark, iets wat anderen dan weer juist met de Efteling hebben oid. :) En dat heb ik dan weer niet, haha!

@Neverland, nice!! Tis dat jij het zei. Ik had er niet eens bij stilgestaan. Toevallig dát weekend geboekt! :))

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:29

Ik kom er ook voornamelijk voor de sfeer en het park :D alle winkeltjes en tuinen enzo :)

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:49

Keet schreef:
Ik kom er ook voornamelijk voor de sfeer en het park :D alle winkeltjes en tuinen enzo :)

Precies! *\o/*

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 12:50

Dit topic zakt wel erg naar beneden! :P Nog 16 dagen voor mij. *\o/*

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 12:52

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Om in de sfeer te komen :P Al zijn dit wel fotos van mei :D

Afbeelding
Kasteel in Magic Kingdom :+:

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 13:51

Whoeii zo leuk Keet :D Vermaak me de laatste dagen ook vooral met filmpjes en vlogs op Youtube haha.

Wij hebben 22:00 gereserveerd bij Inventions, nu zie ik ergens anders op internet staan dat Inventions maar tot 22:30 geopend is. Huh? >;)
Ik neem toch aan dat ik de tijd kan nemen om voor dat bedrag eens flink te eten. :')
Iemand die me daar wat over kan vertellen?

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 14:04

Leuk Keet <3
Voor ons duurt het nog een paar maanden, maar kan niet wachten om de blije gezichtjes van de kinderen te zien <3

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 14:07

Poeh wat laat voor het eten zeg :D dan mis je de show bij het kasteel :D

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 14:45

Keet schreef:
Poeh wat laat voor het eten zeg :D dan mis je de show bij het kasteel :D

Ja heuul laat! Maargoed, we wilden zo graag... :')
Vrijdag gaan we de show kijken. En als 't goed is, kunnen we 'm ook vanuit het restaurant kijken! :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 14:46

Hahaha :) dat wordt vast wel wel een snack tussendoor dan :P
Wij zijn na 5 minuten show weggegaan :+ wachten erop duurde zolang dat ik amper meer kon staan toen. Kon nergens zitten helaas

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 14:59

Contact gehad met Disney, we hebben alle tijd om te eten. :D Plekje reserveren kan tot 22.30, daarna gaan de deuren dicht. Vandaar. :P

Oja dat vast en zeker! Sowieso veel te veel lekkers daar :')

Oei! Ja ze zijn vaak wel erg langdradig voordat het begint. Vaak wel een minuut of 5 - 10 later.
Zitten is een luxe haha, sommige bezoekers zitten echt al een uur van te voren op een bankje voor het kasteel.
Ik hoop deze keer wat meer vooraan te staan! Ben niet heel groot, dus keek tegen andermans hoofden aan. :=

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 16:40

Wij zaten toen heel mooi vooraan bij de show! Duurde idd wel even voordat het echt begon, volgens mij 23:15 toen wij er waren. Maar het was wel echt heel mooi!!

Wil zo graag nog een keertje gaan.. maar eerst sparen weer.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 16:48

Elk jaar zeggen we "Dit jaar gaan we eens naar Disneyland", ik ben er als kind wel al geweest maar wil graag nog eens terug. Maar dan kijk ik naar de prijzen en vind ik het toch altijd heel erg duur.. Voor deze december zijn we nog aan het twijfelen :')

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 16:50

Heeft er iemand al op de VIP gezeten bij die lichtshow? Neem aan dat je daar niet een uur van te voren moet zijn voor een plekje..

Mallootje: Dat vond ik ook.. Maar nu via ANWB echt goedkoop voor december kunnen boeken!

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 17:04

@ Kiki1995: Let eens op de aanbiedingen! Dan ga je voor een prikkie.. Voor disneybegrippen dan. :')
+- €250 pp incl ontbijt voor 3 dagen. Bv in februari 2018! :D Vriendin van mij gaat dan.

@ Mallootje: Ik vind ze nu best betaalbaar in December! Cheyenne bv, 2 volwassenen, €763,- + je ontvangt gratis per persoon (vanaf 3 jaar), per nacht een ontbijtmenu (in een counterservice restaurant in Walt Disney Studios® Park) + 3-gangendiner of buffet (in de Disney Hotels of parken).
Naar mijn weten heb je dan gewoon keus uit alle restaurants die Disney heeft! Dus ook de heule dure :D

@ Boooo: Daar weet ik niks van, VIP? Hoe werkt dat dan en wat kost 't?

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 11:31

Mailtje van Oad is binnen voor de Veronica gasten :D

Exclusieve avondopenstelling zaterdag 18 november
Tijdens het inchecken ontvangt u een VIP kaart met keycord, deze dient u zaterdagavond om te hebben. Op vertoon van deze VIP kaart krijgt u vanaf 20.00 uur toegang tot de exclusieve avondopenstelling van het Walt Disney Studios Park.
19.00 uur: Het Walt Disney Studios® Park is geopend voor alle Veronica gasten. Neemt u zowel uw Park tickets, keycord en VIP-kaart mee.
20.00 uur:
* Goofy’s Incredible Christmas Show op The Twilight Zone Tower of Terror; een spectaculaire avondshow met verbluffende speciale effecten, lasers en Disney Figuren die het Hollywood Tower Hotel in vuur en vlam zetten met een ongelooflijk kerstverhaal.
* Het Walt Disney Studios Park sluit voor het reguliere publiek.
* Toegang tot het Walt Disney Studios Park op vertoon van uw VIP kaart en keycord.
* Op vertoon van uw keycord en uw VIP kaart krijgt u toegang tot de meest populaire attracties tot 23.30 uur waaronder The Twilight Zone Tower of TerrorTM, Crush’s Coaster®, Slinky Dog Zigzag Spin en Ratatouille: The Adventure
* Het Restaurant En Coulisse is geopend voor maaltijden en drankjes tot 23:30 uur
20.30 uur: Geniet van straatanimatie zoals schminkers en live muziek of ga op de foto met een Disney Figuur!
22.00 uur: Aanvang Veronica DJ Show in Terrasse Perrier tot 23.45 uur.
00.00 uur: Het Walt Disney Studios Park sluit.

Bij uw reisbescheiden ontvangt u ook kortingsvouchers voor een aantal restaurants in Disney Village. Deze kunt u niet vooraf reserveren. Op vertoon van uw voucher ontvangt u tot 25% korting op uw maaltijd.

*\o/*

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 11:36

Paris: Geen idee :+ Wij hebben via ANWB geboekt, en hoe langer je lid bent hoe meer extra's je krijgt. Een van onze extra's is dus VIP tickets voor de lichtshow.

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 11:40

Oh vandaar! Wij zijn ook al heuul lang lid, maar niet via de ANWB geboekt :') Wel gaaf! Denk dat je dan heus wel een plek hebt hoor ook al sta je geen uur van te voren in de rij. :+

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 17:46

Wat is hier een hoop gepraat Haha. Vooral ook door mijn nichtje zie ik :p wij gaan hetzelfde weekend. Heb er superrr zin in!!!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 00:00

Jeeee geboekt :D 20 en 21 november (dus al bijna :D) overnachten we in Kyriad hotel.