Vannacht heerlijk geslapen bij een biermuseum. En vandaag de overige 300 km gereden. Gv met zijn franse motor die terug moest. En hij gaat helaas morgen alweer met mijn bus terug. Maandag middag is er iets waar hij heenmoet met zijn vader. Dat hoorden we onderweg gistermiddag
dat is dan voor hem letterlijk een heen en weertje
Pakje opgehaald (mocht ik weed zoeken dan weet ik waar ik het moet kopen nu
de tabakszaak verkoopt ook meerdere soorten weed/hash hoe het ook mogen heten) en daarna meteen aangeschoven aan het clubjes middagje. Gv volgde later met de motor. Een middag vol spelletjes met alle leeftijden (de jongste was 8 de oudste 89
) en zelfgemaakte ranja. Triominos, skyo en een spel dat ik niet kende een soort kennis variant op uno in combinatie met pimpampet met vragen beantwoorden goed voor het frans en een beetje "valsspelen" met een nederlands kinderliedje met een w. Wel bestaand maar ik ken geen franse kinderliedjes
Mijn schuine bejaarde overburen zijn bloedje fanatiek met triominos trouwens
de volgende keer neem ik mijn sjoelbak mee
daar verheugen ze zich al op. Morgen vroeg met de motor naar een rommelmarkt in de buurt, dan de bus alweer rijdt en slaapklaar maken en dan moet gv alweer retour morgen avond, jammer ipv een aantal dagen rustig hier zijn met zijn tweeen.
Het is hier trouwens bloedje bloedje heet. Ik was juist noordelijk gaan wonen om hoge temperaturen te ontlopen, maar ja nederland is net zo heet

De bakken hebben het krap aan gered met water. Het gras is nauwelijks gegroeid en de grond heeft grote diepe scheuren

topdekmatras en een ander kussen. Kost me een rib uit mijn lijf maar het was afgelopen nacht een verademing. Niet draaien draaien draaien maar slapen.
ik moet dit jaar vers of volgend jaar droog kopen.
In het kader van planning
kennen jullie het verhaal van de kabouter die een kleine twee weken over de grens zou zijn?
gister een fijne maar volle dag. Rommelmarkt, ritje met de motor, aanrommelen, plantjes verzorgen Niet helemaal gepland vol maar fijn ontspannen.
En hij vertrok ook. Om 1,5 uur later te bellen."Ik sta op de vluchtstrook en er lekt iets of er is iets mis maar ik weet nog niet wat.
daarna de bus naar de garage brengen om te zien waarom die bodemplaat er opeens los onderhing. Niks afgebroken gek genoeg en alle bouten zaten er gewoon in.
En hij was heel bij vertrek.

dat toen wat ik hoorde een soort van terugkerend bezoekje werd. en een van de oprichters van "het clubje" is verre familie van dhr Jean ook.