Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Wij hebben na al die jaren weer eens een reis naar de VS geboekt. We gaan eerst een paar dagen naar New York en dan naar Florida. De kinderen zijn dan bijna 13 en 10,5. Denk dat ze het geweldig gaan vinden. Het enige jammere vind ik dat wij deze reis zelf al een keer gemaakt hebben, maar er zijn vast ook weer een hoop nieuwe dingen te ontdekken. Ik zag dat Universal in mei een nieuw attractiepark opent, daar gaan we sowieso heen!
Nadir schreef:Oei, wat een nare reden om jullie reis af te breken. Maar des te leuker dat jullie weer terug gaan. Wordt het nu gedeeltelijk een andere route of gaan jullie echt verder waar jullie gebleven waren?
Elitedeux schreef:Gaan jullie niet naar Yellowstone?
FairLady_ schreef:Daar gaan we ook heen de reis wordt als volgt
Salt Lake
Victor (grand Teton np)
Cody (Yellowstone)
Helena
Whitefish (Glacier np)
Spokane
La conner (kunnen we dagtrips doen naar san Juan islands)
Ocean scores (Olympic NP)
Seattle
Laatste stukje misschien minder handig gepland door eerst boven Seattle te gaan zitten en dan aan de andere kant om vervolgens te eindigen in Seattle.
We kregen het anders niet echt lekker allemaal gecombineerd.
Druif_01 schreef:Dit topic ligt aardig stil, maar toch een vraagje. Wij overwegen misschien in april een stedentrip New York te doen. Kan ik beter kiezen voor een pakketreis of het hotel en de vlucht los boeken?
Nessie schreef:Ik boek altijd USA los. Dat scheelt in kosten en geeft veel meer opties in hotels.