hoe beviel de treinreis?Hier denk ik klaar voor deze keer. Ik kan morgenvroeg nog maar ik denk dat ik het laat. Vandaag iets teveel gedaan om een paar huurschoenen te testen. Mijn nieuwe zijn te smal toch bij mijn kuiten (iemand interesse een uur gebruikt?) mijn "oude" schoenen eigenlijk een maatje te groot voor mijn voet blijkt nu ik iets steiler ga maar goed passend bij mijn kuiten.
Vanmorgen vroeg wakker en bij verhuurder om de hoek eens gevraagd. Pfff te smal, te krap, te smal en te krap.
Uiteindelijk hun oudste paar maat 41 (ik heb 38/39 maar heel brede voeten en kuiten:') ) korte schoen maar verstelbaar aan de voet en kuit. Charmant zwart en oud en lomp en zwaar. Maar ze gaan wel beter. Mijn voeten glijden niet in de schoen en de skies volgen beter. Nu ook een rode die nodig is om terug tekomen kunnen doen. Zonder vallen en lopen of meteen maar lopen
zo eens zien wat deze oudjes nog moeten kosten als ze ze willen verkopen. Als ze onder de 50 euro zijn wil ik er wel over nadenken
anders weet ik wat ik moet gaan aanschaffen.
toen even op de overdrukke beginnerspiste, en toen kwam het vertrouwen gelukkig weer terug. Maar remmen op die rode hadden zelfs ervaren skiers moeite mee. 

Die geniet van de sport.
Er zijn echt wel betere skiers, maar ik ben ook geen beginner meer zeg maar. Overschatten heb ik ook niet genoemd. Wel eens andersom gehad dat een gids voor offpiste zei: hier kun je zelf oefenen, deze week geen lawine gevaar en makkelijk bereikbaar. Kom ik daar 2 dagen later, werd het al donker, laatste lift omhoog. oliebol, ik moet hier nog naar beneden. Ik moest echt een knopje omzetten dat ik het 2 dagen eerder ook kon, dus nu ook. En toen ging het ook wel. Anders had ik me voorzichtig laten schuifelen naar beneden. Dan was ik er ook gekomen, maar was het wel donker geweest.

ik zigzag de hele breedte van de piste over, bocht maken, traverseren, bocht maken.