Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lienek schreef:hoi!
ik ga 9 mei een weekje naar Kreta (Malia om precies te zijn)
hebben de kenners hier nog aanraders om wat te doen? o.a. restaurantjes, strandjes, eventueel auto of scooter verhuur bedrijven.
kan je in de omgeving ook ergens mooi snorkelen?
of een boottochtje boeken naar een mooie plek om te zwemmen/snorkelen?
Lienek schreef:hoi!
ik ga 9 mei een weekje naar Kreta (Malia om precies te zijn)
hebben de kenners hier nog aanraders om wat te doen? o.a. restaurantjes, strandjes, eventueel auto of scooter verhuur bedrijven.
kan je in de omgeving ook ergens mooi snorkelen?
of een boottochtje boeken naar een mooie plek om te zwemmen/snorkelen?
eindelijk boeken!!
. Wij verbleven toen in Stalis (plaatsje ernaast). Malia staat bekend als het Engelse deel en wat een types lopen daar rond zeg. De een nog meer ordinair en iedereen ontzettend luidruchtig. Het hele strand daar lag ook vol met die jonge lui.
Gowlan schreef:Heeft iemand enig idee wat er op Kos
(omgeving Tigaki) alles te doen is? Wij gaan een weekje naar Kos met de familie, dus heel bewust iets 'rustigs' uitgezocht. Maar wellicht is er voor mijn vriend en mij wel iets om te doen buiten het hotel?

Naar de burcht gelopen en vanaf daar wat foto's gemaakt. Wat gegeten en daarna een korte roadtrip gemaakt via de kust via Iria naar Didyma (ongeveer). Was erg leuk rijden met super uitzichten. Via het binnenland er teruggegaan naar Tolo, daar op het strand gelopen en wat gegeten. En weer vroeg terug in het hotel, zit nu op het balkon een beetje te lezen en memrise te doen
Ga 18 mei een weekje met dochter, 16 jaar, naar Chersonissos. Ze is de 17e klaar met examens en vliegen dus de volgende ochtend naar de Griekse zon.
10 dagen genieten met mijn moeder.