Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kleinvosje schreef:HL ik weet nog wel dat wij contact met elkaar hebben gehad toen jullie daar nog maar net zaten, tijd gaat snel inderdaad.
wij hebben de medische keuring vandaag gehad, stelde inderdaad geen biet voor, maar we hebben er een dagje Amsterdam van gemaakt. Nu maar weer wachten op de uitslag, van mezelf weet ik dat mijn bloed wel ok zal zijn, ik ben ook bloeddonor dus dat wordt regelmatig gecheckt. We waren alle vier bij de arts ook in orde, dus ik verwacht geen negatieve uitslag.
Blacky94 schreef:Jullie hebben bloed moeten laten prikken?! Dat heb ik toen in Canada niet hoeven doen maar voor sponsorship moet ik weer opnieuw een keuring doen en ik heb daar zo'n hekel aan, bloedprikken
Mag ik vragen hoeveel jullie voor de keuring pp kwijt waren?
kleinvosje schreef:Blacky94 schreef:Jullie hebben bloed moeten laten prikken?! Dat heb ik toen in Canada niet hoeven doen maar voor sponsorship moet ik weer opnieuw een keuring doen en ik heb daar zo'n hekel aan, bloedprikken
Mag ik vragen hoeveel jullie voor de keuring pp kwijt waren?
Ja klopt, bloed prikken en thorax foto, en urine inleveren. En verder aangeven hoe groot en zwaar iedereen is, hartslag en bloeddruk en meer niet echt. Kosten waren 125 euro pp bij de arts en 110 pp voor foto en bloedprikken. Kids gingen voor half geld. Erg veel geld maar ja, het moet nu eenmaal.
Bloedprikken is echt niks, of tenminste, voor mij dan. Ik ben al jaren bloeddonor en dat gaat met een behoorlijk dikkere naald.