Skipyo ga ik eens bekijken. Ken wel skipbo maar dat is waarschijnlijk wat anders. We zijn niet zo spelletjes gek als mijn zwager maar hebben ondertussen wel ook een redelijke verzameling
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Een standaard accesoire voor me in drukkere omgeving. Dat helpt me erdoorheen zonder hoofdpijn en met minder overprikkeling,

Wel frietjes en voor gv met worstjes. Schokkende bedragen 4 euro voor een enorme bult friet en twee worsten. Verder op de rommelmarkt een oude haardset gevonden
en wat info opgedaan over eea. Er was ook een kermisje. En een wandelingetje door het dorp
maar de robotmaaier vindt zijn station terug. Dus de draad werkt. Alleen het gras is te hoog nu voor de eerste keer. Het mag maximaal 60/80 cm zijn maar is nu na ruim 2 weken niet maaien rond de 20 cm en hij ziet de graspolletjes als obstakel. Als alles goed werkt over het hele gebied gaat hij 800 m2 van me overnemen ongeveer met maaien.
) en daarna met zijn tweeen boodschappen gedaan en grond voor de laatste twee bakken gekocht en toen maar met mijn bus een rondje gemaakt. Nieuwe plekken ontdekt en een leuk meertje waar we onze meegenomen lunch hebben gegeten.

. En de afvoerpijp was alweer losgeschoten
het blijft een hoofdpijn dossier dat ding.
spaargeld. Maar hij zal door het plafond, slaapkamer, zolder daarboven en dak moeten. Maar dan is het wel veilig stabiel en degelijk opgelost ipv deze gammele toch niet zo veilige situatie

nog even twee dagen volhouden dan is het hooi en gaat het weer
. Ik moet maaien vandaag maar dt gaat denk ik een dagvullend programma worden.de jam moet eigenlijk ook maar door mijn darmen kan ik dat beter even niet doen vandaag.
Oftewel ik ben er fysiek nog lang niet. Al is het wel níet onbekend. Meestal komen de meeste kwalen dan gezellig samen me lastigvallen.
net met wat moeite een stukje stokbrood en beker thee weggewerkt.
de grond is te grof voor de net te kleine wieltjes waardoor hij te vaak bleef steken. Jammer maar helaas, het idee is goed maar duidelijk niet in deze prijsklasse. Sneu voor de gever ook
Een handje vol maar maar meer dan die ene van vorig jaar
ik ga ook even nakijken of de wilde aardbeitjes ook in de jam kunnen.