Citaat:
L’inauguration du Café du Moulin, c’est demain. Il reste des places pour la soirée karaoké. Ne tardez pas à réserver !
Et qu’importe s’il pleut, on sera bien à l’abri au Café et il y aura plein soleil à l’intérieur ! ☀️
Hopelijk zijn we op tijd, let wel ik kan echt niet zingen gv ook niet maar het zal vast erg gezellig zijn. Maar zo fijn dat een eigenlijk eenmalig iets bij zoveel jaar bevrijding waarin het cafe is afgestoft en ingericht voor die oorlogstijd nu echt serieus eens per maand open zal zijn, zaterdag delfficiele opening (ik vrees dat we dat niet gaan redden het verkeer is een drama nu al en beiden erg moe maar de spullen moeten erheen) de hele dag dingen te doen, escape game, speurtochten geloof ik ook. En dan in de avond karaoke
Weinig gepland, zo absoluut niet fit (zowel geestelijk als lichamelijk daardoor) bus camper en aanhangwagen leeghalen en heel misschien de stellingkasten opbouwen en dat was het wel. Meer zit er ook niet echt in. En de robotmaaier installeren en testen. Hopelijk kan dat zonder eerst maaien. En daarna gaat dat ding als hij zijn werk goed doet een best deel van het maaiwerk overnemen dat ik nu ook altijd kort houd. Hij zou tot 1000 m2 aan moeten kunnen. Ik wil de grote rechte aaneengesloten stukken laten overnemen, dan blijft er alleen kronkelwerk over om de boompjes en struiken heen. Voor ik daar weer gezeur over krijg op bokt. Dat ik oh wat erg grasmaai. #cynisch
Mijn verblijf is wat onduidelijk. Dinsdag best vol schoorstenen schoon, naar de bank in de middag en mogelijk start van de werkzaamheden in het slaaphuisje die dag anders de dag erop als het goed is. Verder aanrommelen, moestuin kijken en hopelijk de twee nieuwe bakken vullen met aarde. Zo niet ook best. Vooral hopelijk wat bijtrekken en uitrusten.