Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:New Jersey, ik zou er wel eens heen willen om de geboortegrond van Springsteen te bekijken.. maar ja, aan de andere kant.. verder is er denk niet zoveel?
purny schreef:Hier ben ik vandaag bij de Niagara watervallen geweest. We zijn aan het toeren door Upstate New York. Het weer is prachtig en ik ben op de maid of the mist geweest, richting de watervallen zelf.
Cowboy55 schreef:purny schreef:Hier ben ik vandaag bij de Niagara watervallen geweest. We zijn aan het toeren door Upstate New York. Het weer is prachtig en ik ben op de maid of the mist geweest, richting de watervallen zelf.
Hebben ze op die boot nog steeds blauwe regenponcho's?
En gele poncho's voor de mensen die langs de waterval over die houten trappen en vlonders lopen?
Dat was vroeger de standaard vraag als iemand zei dat ie bij de Falls was geweest: "Blauwe of gele regenponcho?"
Nessie schreef:Ik hoorde van een vriendin dat New York erg achteruit is gegaan qua sfeer na COVID. Veel overlast van verslaafden/daklozen gehad daar wat niet zo was voor COVID. Zij is er meermaals geweest, maar hoeft er nu niet meer naar terug. Ik ben zelf iets van 8 jaar geleden geweest, dus mijn herinneringen zijn niet actueel, maar toen vond ik het erg gaaf