Ik zeg maar wat. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is tegen kost- en inwoon. En met een beetje geluk vind je een plekje waar je een extra zakcentje verdient, al werk je dan vaak meer uren dan aangegeven. Tip: zorg voor een duidelijk, aantrekkelijk profiel met vermelding van al je ervaring en enkele goede foto's van jezelf, het helpt je makkelijker aan een plekje!
Zonder al te veel plannen naar Canada gekomen (allé, ik ging normaal een heel jaar op dezelfde farm werken, maar dat is beetje anders gelopen) en al een paar unieke ervaringen achter de rug. Het enige wat ik een beetje 'mis' is... reizen! Echt veel van Canada heb ik nog niet gezien
haha. Ging normaal rondreizen, maar dat is er dus nog niet van gekomen. Hopelijk kan ik na mijn Working Holiday een gewoon toeristenvisum krijgen, zodat ik toch nog een beetje kan rondreizen en wat van het land kan zien. Er zijn gewoon ZO véél dingen die ik wil zien/doen, dat ik niet eens weet waar te beginnen 
Ik wil niet meer weg... *zucht*

Hopelijk heb je nu wel een fijne job en heb je het een beetje naar je zin in België.
Al ben ik heel erg blij met de kansen die ik hier krijg