Wat ook dom is, is dat er op Dumpert een filmpje is van iemand die claimt die man te zijn, maar dat het 5 jaar geleden is gefilmd. Maar dat is dus helemaal niet waar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithO schreef:Wauw, wat een enorm gevolg zeg, van zo'n val.
De sneeuwdump begint hier zondag en gaat echt hele serieuze vormen aannemen. Het nadeel van in the middle of nowhere naast een skigebied wonen, is dat wij waarschijnlijk straks een paar dagen ingesneeuwd gaan zitten. Hopelijk schuiven ze de boel snel schoon, dan kunnen we weer skiën. Tot die tijd gaan we ons wel vermaken met onze sneeuwschoenen
JudithO schreef:Klinkt goed peetje!
Hier (Le Lioran, Frankrijk) is nu een serieuze sneeuwdump bezig. Het gaat echt hard en blijft zeker t/m morgen nog op hoog tempo doorgaan, met de dagen daarna kleinere hoeveelheden tot 20 cm per dag. Ik verwacht eind deze week dus wel weer op de latten te kunnen staan
Earth schreef:6 dagen, dus een hele week. Maar mijn bijnaam is het reisbureau he, dus ik speel alle vakantiesites helemaal uit voor de beste deals.![]()
Ik heb nu via Travelski geboekt, daar kun je pakketten boeken met appartement, skipas en materiaal. Dat scheelt enorm, want van die €373.- is de skipas normaal al €220.- en ik zag steeds prijzen van materiaal voor rond de €80.- maar daar betalen we nu €63.- voor. Ik betaal nu voor een gouden pakket/ski's maar €68.-, dat is echt een giller.
Earth schreef:Mvdende klopt, we zijn met 4 personen. Hoe meer je gaat, hoe goedkoper het wordt. Alleen skiën is idd erg duur. Wij hebben 3 jaar terug met 10 man in een heel luxe appartement gezeten, voor ongeveer dezelfde prijs (€375.- pp), dus ja hoe groter de groep hoe beter betaalbaar.
Misschien voor jou nog een idee, ik zie op het wintersportforum (wintersport.nl) nog wel eens oproepen om mee te gaan met een groep skiërs. Dat zijn ook soms groepen met mensen die elkaar niet perse kennen. Misschien voor de volgende keer een idee? Dat maakt het wel een stuk goedkoper![]()
Indy ik zag dat het in Valloire gisteren -13 met windkracht 4 was, daar word je ook niet blij van
lucifertje schreef:Nog meer bokkers die binnenkort vertrekken? Wij vertrekken donderdag voor een lang weekend, 2 dagen snowboarden, richting Ehrwald! Voorspellingen rondom sneeuw zijn erg wisselend. Ene zegt 20cm andere zegt 2cm. Koud wordt het wel met -17 op de berg