Albertina71 schreef:Als je meer dan 8 maanden van het jaar in het buitenland bent, ben je verplicht om je uit te schrijven.
TS haalt die 8 maanden toch niet?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Pjotr, wat een interessante bijdrage van je. Het zou op zich wel een logische verklaring zijn waarom ze het inderdaad met zo weinig inkomen kunnen redden. Waarom ben je daarmee gestopt of is het circus opgehouden?
Ik ga heel graag naar dergelijke familie circussen. Ik heb diep respect voor ze. Met een handjevol mensen kei en keihard werken en alles moeten kunnen zo ongeveer. Omdat ze dan met hun passie andere mensen kunnen vermaken.
Het hoeft voor mij helemaal niet perfect te zijn ze doen al dingen die een normaal mens niet eens kan. En juist imperfecties en kleine foutjes maken het voor mij mooier om maar te kijken dan al dat gladde perfecte. De jongen met de diabolo was zo zenuwachtig dat ze handelde van trilde waardoor die van de zenuwen een aantal keren diabolo niet vallen. Ik had hem zo graag een knuffel willen geven van joh. Je bent al zoveel beter dan denk ik iedereen je kunt dit.
De piepjonge clown was hoewel een simpele act echt zo grappig en komisch gedaan en ook heel erg origineel. Ook hij was echt bloed zenuwachtig was het goed gesteund door z'n begeleidende zus die hem erdoorheen sleepte.
karuna schreef:Op papier ja, alleen de praktijk werkt niet zo rechtlijnig ben ik al achter, niet voor niets ben ik al sinds januari bezig met een simpele uitspraak van de belastingdienst in een standpunt.![]()
Even bezoeken is anders dan de helft van de tijd er zijn, iets met verzekering van auto en zo. Ik ben er teveel voor het een en te weinig voor het ander voor nederland dan. Voor frankrijk ligt de situatie een stuk simpeler
Ann er zijn al mensen die meedenken maar eigenlijk allemaal komen ze tot de conclusie je situatie is zo uniek dat er een handje vol in nederland zijn die er ook zo bijzitten en allemaal lopen ze tegen dezelfde sjit aan. Twee landen die eigenlijk niet weten wat ze met me aanmoeten. Maar het is vooral Nederland dat het meest moeilijk doet. Maar zonder een standpunt kan ik gewoon geen kant op.Had ik niks gedaan had ik nu dakloos of geen idee waar ergens in de schuldhulpverlening gezeten voor weet ik veel hoe lang
Al jaren vecht ik tegen de belastingdienst, het ergste jaar was 5 casemanagers die erbij betrokken waren om de sjit recht te trekken, nee mensen ik kan niet "even" 11000 euro ophoesten binnen 10 dagen als ik jullie ook al hoe dan ook moet betalen. Dat levert echt heel erg veel stress op. Heel heel erg veel stress.
Maar ik ga even offlineveel te moe om nog logisch na te denken nu. Even de stekker eruit trekken
YvonneV schreef:Mijn vriend woont in Spanje en heeft een WAO uitkering. Betaald aan het CAK 70 per maand. Geen eigen bijdrage. Hij is zowel in Nederland als in Spanje verzekerd voor ziektekosten. Zijn WAO wordt bruto netto uitbetaald. Omdat hij 80 tot 100% is afgekeurd is hoeft hij in Spanje maar heel weinig belasting te betalen. Omdat de post in Spanje vaak Niet aankomt heeft hij bij mij een postadres maar hij staat ingeschreven in Spanje.