Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Ga voor wanten!! Dat is zooooo fijn op wintersport. Als je koude handen hebt, vouw je je handen even in een vuist en dan warmen ze direct weer op.
Wij hebben die van de Decathlon en die zijn gewoon heel fijn![]()
Iemand hier wel eens in La Norma geweest?
Soepblik schreef:Thanks voor de tips!Ik wil inderdaad graag "gewoon" handschoenen, ik krijg van wanten altijd een heel raar claustrofobisch gevoel.
![]()
Wat een geld kost zo'n hele uitrusting bij elkaar verzamelen.Ben nu voor alle onderkleding en het thermo ondergoed maar op de decathlon overgestapt - volgens mij zijn die spullen prima.
smurffie schreef:Ik heb nog een tip, nooit je ski's en snowboard bij de kanten pakken.
Welke handschoenen je ook hebt, als je spul goed scherp is en je grijpt mis gaat het dwars door je huid.
Ik heb met slijpen mijn eigen hand geraakt, geen fraai litteken.
Ik ben team wanten, maar ik board. Met skiën is dat minder fijn.
Ga voor niet te strak, wat lucht zorgt voor warmte.
En goed waterdicht..
Soepblik schreef:kan je met de trein gaan skien?*heeft geen auto en houdt niet van vliegen*
Dee_Es schreef:smurffie schreef:Ik heb nog een tip, nooit je ski's en snowboard bij de kanten pakken.
Welke handschoenen je ook hebt, als je spul goed scherp is en je grijpt mis gaat het dwars door je huid.
Ik heb met slijpen mijn eigen hand geraakt, geen fraai litteken.
Ik ben team wanten, maar ik board. Met skiën is dat minder fijn.
Ga voor niet te strak, wat lucht zorgt voor warmte.
En goed waterdicht..
Dan ben ik benieuwd hoe je je snowboard mee neemtJe kanten zijn scherp maar zo scherp als een mes dat het door je handschoenen en huid heen komt hoeft echt niet hoor.