Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gefeliciteerd Lennylenny
Geweldig dat er een topic over Canada bestaat. Ik ben afgelopen zomer afgestudeerd en heb besloten dat ik voor enkele maanden naar Canada wil in plaats van meteen werk te zoeken. Het huurcontract van mijn huis loopt nog tot eind feruari dus het plan is om daarna te vertrekken. Dit om geld uit te sparen want als ik eerder vertrek moet ik mijn huur gewoon betalen en zo heb ik ook tijd om toch een beetje geld bij te verdienen.
Laatste weekend van September zijn we een weekendje weggeweest in de bossen vlakbij Huntsville, ON. Zaten in een oude logging cabine en de weg ernaartoe was in principe niet meer dan een fourwheeler trail (die het weekend daarvoor half weggespoeld was
). Geen telefoonbereik, geen internet (en geen stroom en stromend water zolang de aggregaat uit was) en heerlijk, wat een rust. 
Nederland voelt zeker niet meer als thuis en daarnaast mis ik natuurlijk ook mijn vriend, maarja, momenteel is het niet anders en we zien wel waar we uitkomen 

zou daar best kunnen wonen 

Plaatsen waarvan je zegt, daar MOET je geweest zijn? Ik ga hier nog wat rondreizen, maar heb nog geen specifieke plannen momenteel ^^
haha). Ik heb het gevoel dat ik meer geapprecieerd word, en ik krijg ook een kleine compensatie. Niet dat ik het daarvoor doe, maar het is wel leuk mee genomen natuurlijk. Momenteel ben ik zo een beetje 'stalmanager'. En mijn favoriete paard in de hele wereld staat hier, Rio. Door een zware peesblessure kan/mag hij momenteel niet veel doen, maar dat lijkt hem niet te deren. Hij is altijd goed gezind en heeft een enorm gevoel voor humor, geeft soms hilarische situaties. Momenteel zijn we bezig met 'staptherapie' en doen we wat grondwerk ook. Vrijheidsdressuur is het volgende op het programma
Dat gaat hij helemaal gewèldig vinden. Echt zo een paard dat je moet bezig houden eigenlijk, daarbij is hij nog erg slim ook, dus dat gaat leuk worden! Als het even kon, nam ik hem mee naar België met me, blessure of niet. Yup, ik heb het zwaar te pakken
haha
.
Niet naar België (nope, ik hou te veel van Canada!), maar naar mijn familie, hondje en vrienden. Als je zo op FB leest wat er allemaal gebeurt, dan wil ik niets liever dan er zelf bij te zijn haha. Ik heb me er dus al op voorbereid dat ik terug moet, zie geen kans om hoe dan ook te blijven. Heb al een heel plan, zodat ik niet in een zwart gat val wanneer ik terug ben ^^ Als ik nu eens Rio naar België zou kunnen krijgen, dan zou ik al veel minder moeiete hebben om terug te moeten
haha. 1 van de eerste dingen die ik doe wanneer ik terug ga, is waarschijnlijk terug een paard kopen
haha. Tja, ik mis het toch hoor, een eigen paard. Geeft je tenminste een doel om ergens naartoe te werken. Kijk er al naar uit!