Nee met medicatie is het nu wel redelijk onder controle gelukkig. Nog wel veel hoofdpijn maar mijn zicht is prima. En de hoofdpijn is ook niet zo erg als de tijd dat ik ook de diagnose heb gekregen. Dus wel te doen.
Zijn we alweer ruim een maand verder. Het is druk met de merries drachtig zien te krijgen. Chablis drachtig 81dagen Blossom drachtig 67 dagen Roos drachtig 21dagen en moet dus nog voor haar 40 dgn scan. Sterre geinsemineerd en wordt woensdag op dracht gescand Eliana geinsemineerd en 1/8 drachtscan.
Dan hebben we deze dame nog, die totaal onverwachts toch drachtig was en nu elk moment haar pups kan krijgen.
De veulens doen het top. Helemaal dol op Pretty, geweldig karakter heeft ze, lief, rustig. Precies goed voor ons dus.
Virgo is een echt brutaal kereltje
Deze week is het warm, heel warm. En daar kan ik absoluut niet tegen. Dus ik zit mooi voor de ventilator. En hoop snel op kouder weer.
De paarden hebben weer wat nieuws, we kunnen nu hooi binnen zetten. Prachtig vinden ze 24/7 hooi zonder dat het opraakt. Ook zij haten dit weer met al die vliegen.
thequeensmum
Geplaatst: 18-07-25 10:55
Wat een leuke foto’s en veulens. Pretty is echt ……..pretty