Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:Wat een belevenis! Wat ik zo mooi vind aan jouw verhaal en je gekregen inzicht is dat je weer eens duidelijk maakt dat de culturen (bewust meervoud) in de VS écht anders zijn dan de Nederlandse/West-Europese.
Cer schreef:Een weekje joh? hoe doe je dat dan met reizen? Oh wacht ik zie vanuit Canadaja dat is dan wel te doen voor een week denk
Mooie fotos en wat een goed verhaal!
Toen wij in Montana waren hebben we ook leuke interessante gesprekken gehad over politiek en inderdaad guns, en ook daar viel op hoe vriendelijk de mensen waren
Ik zou denk gaan hyperventileren van de stress met een kapotte auto in rural cuntry en geen cel bereikWij zijn wat dat betreft best verwend met alles wat hier zomaar voor handen is..
Avelienvd schreef:Ik heb idd alles al geupload. Esta en paspoort.
https://www.anwb.nl/experts/juridisch/5 ... et-vliegen
Gianti schreef:Woohoo net geboekt om 2 weken naar LA te gaan in augustus. Word mijn eerste keer USA.
Nu was ik wel benieuwd, hoe is jullie ervaring met betalen met ing of ABN bankpas? Ik twijfel enorm of ik toch een Revolut of Bunq rekening ga aanmaken.
Gianti schreef:Oké duidelijk!! Iemand toevallig ervaring met Revolut in Amerika?