Indy_Mouse_9 schreef:Felien_Kyra, ik wil toch ook nog even zeggen dat ik het dapper van je vind dat je je onzekerheid over de les in een andere taal uitspreekt!
Als ik de anderen zo hoor komt het gewoon goed, en het klinkt alsof jij er met de juiste instelling in gaat![]()
mvdende, nooo, je had dus gewoon Winterberg op de indoor piste? Dat is echt balen...
Appeltje_1, wij zitten vlak bij, aan de andere kant van de berg in Belle Plagneop 'onze' webcams ziet het er ook prima uit!
Sneeuwhoogte heeft, in ieder geval in de app, ook berichten van mensen over het gebied, daar zie ik ook langskomen dat het goed te doen is.
Jep, Winterberg in het kwadraat maandag avond in Snowworld Rucphen.
En ééne ijsplaat! Piste was erg ijzig en dat werd met de minuut erger. Toen ik om 17:30 begon, was de baby helling nog prima en zelfs het "halverwege" station met de bandlift was nog goed. Eer ik het aandurfde helemaal vanaf boven te starten was het midden stuk één ijsplaat, maar de zijkanten nog wel ok ish. Maar niet veel later ontstonden er een hoop heuvels aan de zijkanten van de piste, dus was het of gelanceerd worden als je niet uit keek, of glibberen in het midden.
Ik heb 13 jaar niet op de ski's gestaan en 2 weken geleden 1 lesje gehad, dus de piste condities waren voor mij al niet ideaal, en als het dan óók nog eens kneiter druk is, waardoor je niet een fijne lijn kan opzoeken omdat je steeds van boven met mega snelheid verschil wordt ingehaald en dus steeds moet uitwijken om een botsing te voorkomen, is het niet fijn skiën!
Begin van de avond waren er een hoop beginners, maar die vielen steeds meer af geloof ik, want tegen 20:30 raceden steeds meer ervaren boarders en skiërs de blauwe piste af en werd het steeds lastiger om je als absolute beginner staande te houden. De ervaren skiërs hadden niet zoveel last van het ijs en kwamen netjes naar beneden, maar ik liep behoorlijk te struggelen op de ijsplaat....
Vanaf komende zaterdag 3 weken lang 2 uur per week les, en in de ochtend, dus hopelijk een betere piste en minder drukte.