Wij namelijk wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En ook een keer sochtends bij zonsopgang toen we op het strand zaten
Maar het zijn gave schepen, en ze gaan best vlot, dus met dat warme weer vond ik dat briesje nou niet bepaald erg, zeg maar....
Tammie in d'r element. Mijn vriend vond het ook leuk klinken. Dus sparen, sparen, sparen.
heb er echt super veel zin in! heb een excursie vakantie dus ben 5 a 6 dagen weg van de 8 dagen op excursie
heb er zin in!!! 

leandrotje schreef:ik ga naar port el kantouie en ik vertrek 4 oktober om 05.00 uur in de ochtendheb er echt super veel zin in! heb een excursie vakantie dus ben 5 a 6 dagen weg van de 8 dagen op excursie
heb er zin in!!!
Kimmie_girl schreef:Oeh leuk hoor
Ik ben me volgende vakantie alw eer aan het plannen

had het verkeerd geschreven
de 1e dag is gewoon de vlucht. de 2e dag hebben we tijd om te acclimatiseren, de 3e dag gaan we naar Kairouan en daar gaan we verschillende dingen bezichtigen, de 4e dag gaan we naar Sousse en daar krijgen we een stadstour, de 5e dag gaan we naar Tunis - Carthago - Sidi Bou Saïd, de 6e dag gaan we naar El Djem, de 7e dag blijven we op het hotel en dag 8 gaan we naar huis
.
Topaas schreef:Riadh Palms in Sousse is echt een super goed hotel! Slechte weet ik niet echt.
Dit hotel hebben we namelijk geboekt

als ik er ben hoop ik echt dolfijnen te zien! ga straks nog even een camera aanschaffen want die heb ik nog niet!
Ik ben ook zeer benieuwd. Duurt nog ff voor mij, 14 oktober gaan we. 
Transavia vliegen we mee 
Colt schreef:Haha nou wie weetTransavia vliegen we mee
Ik hoop alleen op goed weer... Ik houd de 14 daagse verwachting al in de gaten haha, op http://www.vakantiereiswijzer.nl kun je het zien van o.a. Sousse
als we aankomen is het 29 graden
Rond 09:00 uur komen we aan in Tunesië. Hoe laat vlieg je terug?